Linkowich Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Omslags-kult-klassiker, inget för homofober: 😆[...] Kolla särskilt in ansiktsuttrycket på killen längst till höger. Vill inte veta vad som händer bakom hans rygg 😆 Nä, ska det vara gay ska det fan vara hård-gay!!
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 (redigerat) 2 plattor från samma år, Yes är väldigt underskattad tycker jag, freaksen säger blä men jag diggar den än idag...Trevor Horn på sång, väldigt clean och teknisk sådan men braaaa... Gaucho är vad soundet hanlar om om man vill göra torra slicka grejor, dom här kunde sin sak vill jag mena: Redigerat 19 augusti 2006 av Florian le Sage
hammagrella Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Om vi ska spåra ut på SJUKA skivomslag: Link
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 (redigerat) kunde inte låta bli... 😆 Redigerat 19 augusti 2006 av Florian le Sage
allansson Postat 19 augusti 2006 Postat 19 augusti 2006 Om vi ska spåra ut på SJUKA skivomslag: Link 😆😆😆 De där höll minsann hög klass!
Emil Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Omslags-kult-klassiker, inget för homofober: [...] Kolla särskilt in ansiktsuttrycket på killen längst till höger. Vill inte veta vad som händer bakom hans rygg 😮 Nä, ska det vara gay ska det fan vara hård-gay!! 😉😄🙂
Egghuvud Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 Hmmm frågan är om de senaste konvuluten kan betecknas som snygga... Tja smaken är ju som bekant olika och allt det där.
dede Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Bilderna som följde med Faust "So Far" En bild till varje låt; http://www.faust-pages.com/imagegroups/eddakochl.html
Egghuvud Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 Bilderna som följde med Faust "So Far"En bild till varje låt; http://www.faust-pages.com/imagegroups/eddakochl.html Snygga. Jag får lite Edward Hopper feeling sådär... 😉
Hellpig Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Det är såå snyggt detta omslag. Jag hade nästan glömt bort det... nackdelen med digital musik då, va? 😉
Linkowich Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 [...]Det är såå snyggt detta omslag. Jag hade nästan glömt bort det... nackdelen med digital musik då, va? 😉 Det är ju då man använder MediaMonkey så att man får se alla snygga omslag när låtarna spelas! 😮
Hellpig Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Det är ju då man använder MediaMonkey så att man får se alla snygga omslag när låtarna spelas! tongue.gif Ja... om man hade skaffat skivomslagen så kanske... 😉
Linkowich Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Det är ju då man använder MediaMonkey så att man får se alla snygga omslag när låtarna spelas! tongue.gif Ja... om man hade skaffat skivomslagen så kanske... 😉 Det sköter programmet åt dig!
dede Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Bilderna som följde med Faust "So Far"En bild till varje låt; http://www.faust-pages.com/imagegroups/eddakochl.html Snygga. Jag får lite Edward Hopper feeling sådär... 😮 Jag köpte på mig fyra Faustalbum bara för de fantastiska konvoluten. Viket tydligen var en bra investering. 😉
hackeman Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 LoL, ja verkligen nyskapande med rosor .. Hahehe Herregud, snacka om att slänga pärlor för svin... Du tycker hela forum.studio.se är svin? 🙂 (jag erkänner, efter den här tråden snokade jag tillbaka bland dina inlägg)
Hellpig Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Det är ju då man använder MediaMonkey så att man får se alla snygga omslag när låtarna spelas! tongue.gif Ja... om man hade skaffat skivomslagen så kanske... 😆 Det sköter programmet åt dig! Bara tanken gör att jag inte skulle skaffa det då! Sedan håller det väl reda på tags och 2000 andra överflödiga funktioner som jag inte vill ha åxå... jag håller mig till utforskaren.
lundberg Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Eftersom ingen nämnt ett enda Journey-omslag ser jag det som min plikt att lyfta fram detta i ljuset:
catch22 (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Hittade ingen bild med "foldouten" men den var grym... den här stirrade jag många timmar på oxå, den var ju interaktiv 😄
hajjen Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Denna brukar jag alltid nämna vid såna här tillfällen. Den ser ut som ett skolfoto.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.