tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Linko, vad var den där blodsnigeln anyway? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Linko, vad var den där blodsnigeln anyway? Huh? Blodsnigeln? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Travis Smith som gjort Anathema-omslaget jag visade gör även Opeth´s omslag. Okej. Fast ditt Anathema-omslag var ju ändå snyggare, tycker jag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 tiden för P.F. tävlingen går ut 24.00 i kväll, bara så ni vet,busenkelt ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Travis Smith som gjort Anathema-omslaget jag visade gör även Opeth´s omslag. Okej. Fast ditt Anathema-omslag var ju ändå snyggare, tycker jag. 🙂 Jo han e sjukt grym, kolla gärna in hans hemsida Seempieces. Finns hur mycket balla grejer som helst där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Travis Smith som gjort Anathema-omslaget jag visade gör även Opeth´s omslag. Okej. Fast ditt Anathema-omslag var ju ändå snyggare, tycker jag. 😕 Jo han e sjukt grym, kolla gärna in hans hemsida Seempieces. Finns hur mycket balla grejer som helst där. Oh, han har designat Riversides omslag också! Dom är också snygga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Jag vet tyvärr inte vem den brinnande mannen är... trots lite sökningar på nätet. Nåja, några förslag från mig på snygga omslag: KISS - Alive! KISS - Destroyer Sparks - Indiscreet Queen - The Miracle Emerson, Lake and Palmer - Brain salad surgery Motörhead - Ace of Spades AC/DC - Dirty Deeds done dirt cheap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
metz Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Det här omslaget tycker jag slår allt. Redigerat 18 augusti 2006 av metz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Vi skall avslöja att den trejde personen på Born to Run-omslaget är Elvis. Tittar ni noggrannt ser ni att han har fanclub-märket på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Blir nästan förälskad i dig, tsmalmbe. 🙁 Du har redan listat de flesta jag tycker om! 😄 Annars tycker jag allting med Radiohead från och med OK Computer är väldigt snyggt. Han som gör deras omslag är Stanley Donwood (från "OK" och framåt), om jag inte minns fel. Ett annat snyggt omslag är Thom Yorkes (sångaren i Radioheads) "The Eraser". Hela fodralet är en replikation av en lång tavla av Stanley Donwood, men jag kunde inte hitta någon bar bild på hela så ni får hålla tillgodo med framsidan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Hellpig har bra smak! Ser sen att några av mina favoriter redan gått; "Who's next?" och "Country life" men här är några andra smarriga: Dr Feelgood "Private practice": The Who "The kids are alright": Sex Pistols "Never mind the bollocks": Damned: Tubes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Kung i dag på CD omslag måste väl vara Mattias Norén med sitt ProgArt Media bland dom mest spejsade omslag jag sett, och han gör till stora artister/grupper, det roliga är att han kommer från lilla Sverige och är självlärd. 🙁 Redigerat 18 augusti 2006 av kirtaphus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 (redigerat) Nu kom jag på mästerverket. Dessutom en fantastisk platta. Doftar inte lite 70-tal va? Framsida: Baksida: [ Innerkonvolut: Say no more! Edit: syns dom nurå? Redigerat 19 augusti 2006 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 (Pink Floyd - Atom Heart Mother) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 (Pink Floyd - Atom Heart Mother) Heh, jag tog ett nästan likadant fotografi på kossornas lovade ö Azorerna då jag var där! Fotot togs just för att kolla om jag kom ihåg skivan rätt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 HELT KLART VINNARE!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Nirvanan e fin så länge man inte behöver lyssna på det. Men det var ju inte pointen heller. Synd att den inlagda dollarsedeln ser ut som om nån berusad skulle ha rattat med photoshop på småtimmarna. Det har synts många på riktigt fina omslagsbilder jag inte ens själv kommit ihåg. Eller räknat till "riktigt fina" eftersom de är nya (ex: Miracle, Division Bell). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Nu kom jag på mästerverket. Dessutom en fantastisk platta. Doftar inte lite 70-tal va? Framsida: Baksida: Innerkonvolut: Say no more! Kan tyvärr inte se ett enda av omslagen där... men tack för din kommentar om min smak! 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 Nu kom jag på mästerverket. Dessutom en fantastisk platta. Doftar inte lite 70-tal va? Framsida: Baksida: Innerkonvolut: Say no more! Kan tyvärr inte se ett enda av omslagen där... men tack för din kommentar om min smak! 🙂😄 kan inte se ngn heller! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 men bäst är ju denna: user posted image Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 sorry kunde inte ladda en gif-bild??? så jag kunde inte visa det bästa konvolutet 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 18 augusti 2006 Dela Postat 18 augusti 2006 och jag skrev visst bara "user posted image" så det blev ingen bild för mig heller... 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 Nja, jag tycker att det här omslaget är rätt snyggt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 (redigerat) Redigerat 19 augusti 2006 av Florian le Sage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 (redigerat) Nja, jag tycker att det här omslaget är rätt snyggt. Smygreklam, lågt som Glocalnet 😳 Redigerat 19 augusti 2006 av kirtaphus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 (redigerat) Redigerat 19 augusti 2006 av Florian le Sage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 augusti 2006 Dela Postat 19 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.