Jump to content
Annons

Ny låt by Dj Squash!

Recommended Posts

Dj Squash (oregistrerad)
Postat

Tja igen! Verkade inte få mkt kommentarer av TechnoHunter, hoppas ni kan kommentera nåt om denna låten istället.

ARTIST: Dj Squash

LÅT: Anderstorp

GENRÉ: Trance

FILTYP: mp3

ÅR: 2006

Denna låten e väl som en vanlig Trance-låt.

Anderstorp är ett samhälle jämte de samhället jag bor i, gjorde en melodi till de samhället 😳

Snälla, kommentera denna låten!

Mvh//Dj Squash

Annons
Trance_Freak (oregistrerad)
Postat

Nja, sådär vill säga min stil.....

Postat

Jag kan nästan se Anderstorp framför mig..kusligt!! :rolleyes:

När ironin lagt sig tycker jag nog att det saknas något som sätter fart på pulsen... elementen finns där men känns inte riktigt sådär förföriskt som mycket annat i den här skolan..

Mycket av känslan jag får när jag lyssnar på den här typen av musik brukar komma från kontrasten mellan små spröda ljud och den tyngd ett korrekt balanserat baspaket ger.. snärtiga trumljud, percussion och svepande, effektdrypande pads m.m m.m m.m

Alltså sätter jag ett par spänn på att dina prods kommer få ett rejält uppsving om du bromsar 10db på maximisern ocyh börjar jobba mer med kontraster

En tung danslåt är - enligt min syn på en bra ljudbild - inte bara högst ljudtryck 😕

Lycka till

Dj Squash (oregistrerad)
Postat

Hehe, tack Lundin! 🙂

Jag har gjort en ny låt nu. Tyvärr får jag inte ladda upp den här för att det är en Remix 🙂

Men den finns på min hemsida, länken står här under.

|

|

|

|

|

V

Postat

Skriver medans jag lyssnar:

Låten börjar kanske lite långsamt men det är nått man tycker låter bra vid andra lyssningen.

Ljudet som plingar lite och kommer in vid 00:25, gillar jag inte alls det är absolut inte skönt och förstör känslar. När lkåten går igång så gör det väll sig hyffsat bra men tycker att det behövs mer reverb...

Om du ska ha egeninspelade vocals så får du allt höjja dom så man höra vad dud säger överhuvudtaget. kanske skulle du kunna lägga lite roligare effekter som lite dist på den...

Betyg: 5/10

// Sebbe - Ta inte det för hårt. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.