Jump to content
Annons

Remixa Byrne/Eno!

Recommended Posts

Annons
Postat

Häftigt!

😕

Postat

Ja verkligen, den här plattan lyssnade vi på rätt hårt i början på 80-talet, många sköna stunder vill jag minnas liksom med Santana MOONFLOWER och MARATHON och massa ZAPPA och FLASH & THE PAN osv osv, MIKAEL RAMEL gjorde bra musik oxå...det här vore i alla fall något att bita i... 😕

Postat

Oj, Jag visste inte att någon kom ihåg Mikael Rammel! 😉

Postat (redigerat)
Oj, Jag visste inte att någon kom ihåg Mikael Rammel! 😎

"Till dej" med unge herr Ramel är fortfarande en grym platta!! Rekomenderas varmt!

...och "My life in the bush of ghosts" som var samtida med min första freestyle som slukade batteri.....Kan fortfarnde höra minaretutroparen trots att det säkert är 20 år sedan jag hörde plattan..............eh... Life of the ghosts of Bush??? 😲

Redigerat av pwayne
Postat
Oj, Jag visste inte att någon kom ihåg Mikael Rammel! 😎

"Till dej" med unge herr Ramel är fortfarande en grym platta!! Rekomenderas varmt!

...och "Life in the bush of ghosts" som var samtida med min första freestyle som slukade batteri.....Kan fortfarnde höra minaretutroparen trots att det säkert är 20 år sedan jag hörde plattan..............eh... Life of the ghosts of Bush??? 😎

eller nå't med "Fläsket" 😲 rekommenderas varmt.....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.