Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Så kan man samla alla Cakewalk produkter i samma avdelning. De som kan Sonar har troligtvis kunskaper om vissa andra Cakewalk program också. Bara en lien fundering...

Annons
Postat

Hallå? Finns det några Cakewalk/Sonar användare kvar, eller har ni gått över till Cubase allihopa? :rolleyes:

Postat

Snart är vi iallafall två med Project5. Då måste vi ju ha en Cakewalk/Sonar avdelning! :rolleyes:

Postat

Alltid tänkt Sonar som synonymt med Cakewalk men det kanske är fel...? För mig är det självklart att ha alla produkter från C/S under samma avdelning.

Postat

Nu för tiden har Cakewalk många produkter, däribland Sonar. På den gamla goda tiden 🙁 hette ju programmet "Sonar" Cakewalk. Kanske ska avdelningen heta bara Cakewalk om man ska vara korrekt.

Postat

Jag förstår er. Men jag vet inte om jag håller med. 🙁

Det svåra är var man ska dra gränsen bara...

Med avdelningsrubriken "Cakewalk" kan man plocka in trådar om Project5, Kinetic, Rapture - och kanske tom. Sonars lilla syssling Pro Tracks.

Ska man vara krass, borde isåfall Cubase döpas om till Steinberg.

Då kan användare av Wavelab, Clean, V-Stack och Nuendo ha en plats att besöka. 😄

Och sen kommer arga ReCycle-användare och säger "Varför ska vi sitta bredvid Reason? Det är skilda program och användningsområden."

Postat
Jag förstår er. Men jag vet inte om jag håller med. 🙁

Med avdelningsrubriken "Cakewalk" kan man plocka in trådar om Project5, Kinetic, Rapture - och kanske tom. Sonars lilla syssling Pro Tracks.

Ska man vara krass, borde isåfall Cubase döpas om till Steinberg.

Då kan användare av Wavelab, Clean, V-Stack och Nuendo ha en plats att besöka. 😄

Och sen kommer arga ReCycle-användare och säger "Varför ska vi sitta bredvid Reason? Det är skilda program och användningsområden."

Jo jag har tänk på det... Men det känns ändå rätt att t.e.x diskutera Project5 i samma avdelning som Sonar och inte under övriga program. Och eftersom det inte är så många inlägg om övriga Cakewalks program så försvinner de lätt i mängden.

Postat

... och jag förstår din tanke.

Men jag tycker inte att det här behöver kompliceras och stötas och blötas så hårt. P3t3rs förslag innebär en liten enkel förbättring av forumets rubricering. Thats it, liksom.

Postat

... och jag förstår din tanke.

Men jag tycker inte att det här behöver kompliceras och stötas och blötas så hårt. P3t3rs förslag innebär en liten enkel förbättring av forumets rubricering. Thats it, liksom.

Ska inte hela forumet följa en röd tråd då? Ska vissa heta tex: Cubase och vissa tex: Image-line?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.