kallemio Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 (redigerat) LÅTNAMN: I loved you ARTIST/GRUPP: Mio GENRE: Nått houseigt LÅTLÄNGD: 3,25 KOMPOSITÖR:Jag PRODUCENT:Jag INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK:4.9mb STATUS:Första utkastet Hej alla! En liten låt jag gjorde idag, kommer nog jobba mer på den, så all kritik är bra! Alla kommentarer välkommnas varmt! Edit: Tagit bort den för jag har hittat en som ska sjunga på den Redigerat 17 augusti 2006 av kallemio
djonas Postat 16 augusti 2006 Postat 16 augusti 2006 (redigerat) Asså nu är jag definitivt inte rätt person att bedömma house el. dylikt men jag känner för att dansa, har lite svårt att sitta stilla på stolen vilket är ett bra betyg. 😕 Snygg ljudbild, som vanligt. 😕 Ha det gött Mvh / djonas Redigerat 16 augusti 2006 av djonas
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 (redigerat) Asså nu är jag definitivt inte rätt person att bedömma house el. dylikt men jag känner för att dansa, har lite svårt att sitta stilla på stolen vilket är ett bra betyg. 🙂Snygg ljudbild, som vanligt. 🥰 Ha det gött Mvh / djonas Om en riktig rocker som du har svårt att sitta still så tar jag det som en riktig komplimang! 😕 Tack djonas Redigerat 17 augusti 2006 av kallemio
suprapappa Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 jag får nog oxå kategorisera mig som rocker men det e bra! petri
Linus Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Låter som en schysst grund. Jag hör en sångmelodi i huvudet nu och nynnar.
Drik Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Riktigt bra grund, låter kalas 😎 Kvalitet som vanligt Kallemio 🙂
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 jag får nog oxå kategorisera mig som rocker men det e bra! petri Tackar tackar!
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 De svänger bra... Sväng är det jag är ute efter så din kommentar uppskattas! 😎
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 Låter som en schysst grund. Jag hör en sångmelodi i huvudet nu och nynnar. Tja Ja det där med sång asså, det är svårt. Jag skulle vilja ha sång, men jag skriver aldrig sångmelodier eller text och känner ingen som gör heller så det känns rätt kört! Tack för lyssning och kommentar!
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 Riktigt bra grund, låter kalas 😎Kvalitet som vanligt Kallemio 🙂 Tack drik! 😆
Antevante Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Gillar det här, du har skön vibe! Det klart att man kanske väntar sig lite sång under första lyssningen men efter ett par lyssningar till är det inte så stort problem.. Bra 😕
Drik Postat 17 augusti 2006 Postat 17 augusti 2006 Låter som en schysst grund. Jag hör en sångmelodi i huvudet nu och nynnar. Tja Ja det där med sång asså, det är svårt. Jag skulle vilja ha sång, men jag skriver aldrig sångmelodier eller text och känner ingen som gör heller så det känns rätt kört! Tack för lyssning och kommentar! https://www.studio.se/index.php?showtopic=29128 Kontakta genast! 😕
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 Gillar det här, du har skön vibe! Det klart att man kanske väntar sig lite sång under första lyssningen men efter ett par lyssningar till är det inte så stort problem.. Bra 😕 Skönt att du tycker den funkar utan sång också! Tack för lyssning och najs kommentar!
kallemio Postat 17 augusti 2006 Trådstartare Postat 17 augusti 2006 Låter som en schysst grund. Jag hör en sångmelodi i huvudet nu och nynnar. Tja Ja det där med sång asså, det är svårt. Jag skulle vilja ha sång, men jag skriver aldrig sångmelodier eller text och känner ingen som gör heller så det känns rätt kört! Tack för lyssning och kommentar! https://www.studio.se/index.php?showtopic=29128 Kontakta genast! 😕 Tack för tipset! Ska kontakta henne, verkar ju som hon är grym med tanke på allas kommentarer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.