Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 LÅTTITEL: Vaken igen ARTIST: 08 Malmö GENRE: Supermodern vispop KOMPOSITÖR: jag & polar'n PRODUCENT: Chief 1 MEDVERKANDE: Ole Kibsgaard, Stina (danska studiorävar...) LÅTLÄNK: Danny's FTP Javisst! Ännu ett av mina projekt, som är det som har tagit mest av min tid & som tyvärr floppade rejält. Vad ni tycker vet bara ni själva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 Låter bra.. Lite 90talsvarning på trumloopen.. Men kalasbra sång och gitarrspel. En sväng genom cuttingroom eller digitalfabriken och dehär låter platta. Snyggt jobbat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 (redigerat) Kul att du gillar det. Nu är den ju Mp3;ad i CdEx, nån som har en bättre kodare? Den har faktiskt varit i Cutting Room en sväng. Släpptes som singel förra sommaren. & Trumloopen är ju den klassiska headhunterloopen från just 90-talet, snart lika använd som funkydrummer. Redigerat 1 juli 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 (redigerat) Alrajt... skitbra mixat.. ( 08Malmö vaken igen)faktiskt en av dom bästa jag hört här.. Låter som en blandning mellan en ung Peps persson och Timbuktu med popgitarrer.. Just rap'en och pop-gitarrena gjorde en skön clash..men med sången blev det väl - sådär -... Kul med duktiga låtsnickrare... 🙂 Redigerat 1 juli 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 Den har faktiskt varit i Cutting Room en sväng.Släpptes som singel förra sommaren. Jasså?? Tyckte de stack ut lite frekvenser här och där faktiskt. Kanske är din mp3-encoder som ligger bakom det.. Skaffa LAME encodern. Bästa jag hört förutom Sparks (nåt ljudredigerings-prog till mac) på högsta kvalité. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 "Vaken igen"? Verkar inte så, för sörvern sover/svarar inte 😉 ! Kan inte ladda ner'en!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 "Vaken igen"? Verkar inte så, för sörvern sover/svarar inte ! Kan inte ladda ner'en!! Samma här. Å gör gärna en länk direkt till mp3-filen istället.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Sant... Servern sov men nu är den risen & shining igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 (redigerat) Tycker Demoniqus gör en på-pricken recension ovan. Rap-partierna är bra och refrängen är topp! Verserna i övrigt...njaaeej! Härligt sommarsound om hela produktionen, får en att minnas gamla "Hur e de möjligt" med Just D nästan. Edit: syftningsfel. Redigerat 2 juli 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.