Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag har trum filer på 13 kanaler dom är färdig editerade osv, hur gör jag för att bouncea ner dom på separata filer, alltså jag vet hur man gör en i taget, men det måste väl gå att få ner alla spår på separata wav filer eller?

Annons
Postat
så B för ett så kompetent program....F*N

Håller med men många tycker att detta är kasst som det funkar nu så det åtgärdas kanske i nästa version.

Postat

du kan också markera alla filer på ett spår, gå in på audio och välja !bounce selection", när det är färdig väljer du "replace file".

då får du en hel lång fil

Postat

Jupp. Du får göra det spår för spår men kan använda dig av bounce selection. Då behöver du iaf inte "exportera" filerna för att göra det du vill.

/H.

Postat

Det finns ett skript som kan göra detta åt dig ... jag kommer inte ihåg exakt var läste om detta eller gör jag det? Jo, i Studio Cubase Special. Majken gav en länk där till ett skript som kan fixa detta. miloandprolix.com/com/projects/SX_Unattended_Audio_Export_Tool_0.6.zip - har inte testat detta själv.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.