Jump to content
Annons

Jag klarade det!


Cloudsurfer

Recommended Posts

Annons
I came, I saw and I kicked it's ass ladies and gents! Jag klarade uppkörningen för B-körkort idag! Mäktigt!

Grattis lillkillen! 😄

Nu har du fått lite vuxenpoäng 😉

ja fy fan 😄 nu ska jag bara börja läsa DI också, sen är det väl bara volvo, hund, hustru, barn och villa sen är det full pott?

Eller, man kanske ska ha haft en medelålderskris först, odla långt hår, låta skägget växa och börja gå på stamp igen? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

I came, I saw and I kicked it's ass ladies and gents! Jag klarade uppkörningen för B-körkort idag! Mäktigt!

Grattis lillkillen! 😄

Nu har du fått lite vuxenpoäng 😄

ja fy fan 😄 nu ska jag bara börja läsa DI också, sen är det väl bara volvo, hund, hustru, barn och villa sen är det full pott?

Eller, man kanske ska ha haft en medelålderskris först, odla långt hår, låta skägget växa och börja gå på stamp igen? 😛

Vad är DI? 😉

Annars så haru fått det rätt! 😛

Skaffa ICA kundkort! den är värd! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

I came, I saw and I kicked it's ass ladies and gents! Jag klarade uppkörningen för B-körkort idag! Mäktigt!

Grattis lillkillen! 😄

Nu har du fått lite vuxenpoäng 😉

ja fy fan 😄 nu ska jag bara börja läsa DI också, sen är det väl bara volvo, hund, hustru, barn och villa sen är det full pott?

Eller, man kanske ska ha haft en medelålderskris först, odla långt hår, låta skägget växa och börja gå på stamp igen? 😛

Vad är DI? 😕

Annars så haru fått det rätt! 🙂

Skaffa ICA kundkort! den är värd! 😆

DI = Dagens Industri

Link to comment
Dela på andra sajter

Varmt grattis Cloddan!

Jag var lika glad 1975 när jag klarade A

Nästan lika glad 77 när jag klarade B

Hyfsat nöjd 80 när jag tog CDE..

(ok jag erkänner, jag skryter lite, men jag är ett gamlo och det är det enda nöje min skröpliga lekamen unnar sig nuförtiden, hoppas du har överseende 😕 )

Men inget går upp mot första bokstaven.

Nu väntar vi med spänning på "min första bil-tråden"

Yiippeeekayeiii

/gamlo

Link to comment
Dela på andra sajter

Stort grattis...!

Sicken känsla när man satt på bussen hem med nya körkortet och skattekrediten till bilen i handen i väntan på att komma hem. 😎

Jag har som Roffe gått igenom processen ett flertal ggr och har ABECEDE...

Men inget slår den dagen man fick B-kortet och blev en brudmagnet för tjejerna 16-17år... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...