EmilAzon Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Hej! Finns det ngåra gratis basförstärkarsimuleringar som låter bra? Behöver tips! Tack på förhand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Sansamp PSA-1 till Pro Tools har en snygg Ampegemulering som låter bra. Annars kan jag tänka mig att Ampeg SVX från IK Multimedia kan vara ett alternativ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 (redigerat) Hej! Finns det ngåra gratis basförstärkarsimuleringar som låter bra? Behöver tips! Tack på förhand! jag vet bara att ampegs svx från ik multimedia INTE är gratis! 😎🥰 peace Redigerat 15 augusti 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Hej! Finns det ngåra gratis basförstärkarsimuleringar som låter bra? Behöver tips! Tack på förhand! jag vet bara att ampegs svx från ik multimedia INTE är gratis! 😳😳 peace Haha... missade det helt och hållet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Hej! Finns det ngåra gratis basförstärkarsimuleringar som låter bra? Behöver tips! Tack på förhand! jag vet bara att ampegs svx från ik multimedia INTE är gratis! 😉😉 peace Haha... missade det helt och hållet! 🙂 ingen katt på taket!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 (redigerat) Jag tror att bassister är sorgligt förbisedda vad det gäller gratispluggar¹. Antagligen är det så att alla som sysslar med pluggframställning är gitarrister eller trummisar. 😉 ¹ - För den delen vad det gäller betalpluggar också! Redigerat 15 augusti 2006 av Hellpig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 15 augusti 2006 Dela Postat 15 augusti 2006 Nej det finns nog inte mycket. frettedsynt har ju gett ut en gratis gitarr amp pack kollade lite på deras hemsida ocgh det finns en basförstärkare där också; "Helian 1st Bass amp-sim" men jag har inte testat den. Kan vara värt ett besök? http://frettedsynth.com/ 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.