Godpuppet (oregistrerad) Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Hej 😛 LÅTNAMN: Out the Bull in Space ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Hårdrock LÅTLÄNGD: 3:28 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Stanken (lägger solo) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.5 Mb STATUS: Nästan färdig... omixad och utan sång. OutTheBullInSpace.mp3
Fnykis Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Helt ok. Det märks att trummorna är programerade, försök få mer känsla i spelet, med lite volymändringar för olika slag.. om du förstår vad jag menar.. 😳 Gitarrsolot passar inte i gengren. Kanske kan bero på hur sången ska var.. Själv tycker jag att det skulle passa med "hardcore-skrik". .:Fnykis
Hammock Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Ibland får man känslan av att du ökat tempot på låten efter inspelningen ... vissa riff känns overkligt snabba, men det kanske beror på gitarrljudet. Som för övrigt är väldigt tunnt. Solot tycker jag passar asbra 🙂 Stela trummor (som redan påpekats) Bra thrash-metal ala Annihilator 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.