Jump to content
Annons

TOBAKSRÖKARNA


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Det är inte bra det här, en del av mig sliter o drar o säger "stick till macken o köp cigg" men jag vill INTE röka mer men ändå så vill jag,,, skitjobbigt,,,  men jag vill inte få kol om jag inte redan har det... Synd att du började igen, inte bra  🙂

Jo jag vet hur det är. Något som funkade för mig var att enbart röka när jag blev bjuden på cigg, men att aldrig köpa ett paket. För då slutar man ju inte definitivt, vilket är bättre för psyket. Men det funkar ju inte om man har många vänner i sin omgivning som röker. Till slut upptäcker man hur beroendet succesivt försvinner.

Att läsa antirök-information gör mig bara extremt röksugen av nån anledning. (dödslängtan? 😕 )

Jo det var jäkligt korkat av mig att börja igen. Anledningen var helt enkelt att jag gått in för att tappa 25 kilo och bli av med mitt sockerberoende. Och för att dämpa sötsuget började jag röka igen, vilket visserligen är väldigt dumt, men det funkar. Nu har jag gått ner 12 kilo, så jag har hälften kvar. Och när jag stabiliserat min målvikt i ett halvår tänker jag sluta röka igen. Jag tror jag har bättre chanser att hålla det uppe längre då med eftersom jag styrkt min självdiciplin ganska rejält den senaste tiden.

Personligen skulle jag vilja att de slutade sälja cigaretter. Men det vet jag att man inte kan genomföra över en natt precis.

Redigerat av rainydays
Link to comment
Dela på andra sajter

Gör som jag!

Snusa...

😎

usch har fan snusat i 10 år nu.. inget bra  🙂

Snus luktar också illa, men det är i alla fall inte skadligt för andra än brukaren - så det är ju klart bättre. 🙂

Snusare är de värsta snuskfolk jag vet. De lämnar ju sina prillor precis överallt. De gör som korna, släpper skiten där de står och går sin väg. Verkar också vara en kul sport att kasta upp geggan i taket så de kan ramla ner på någon när de torkat. Fy f-n! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...