Impey Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 MIDIMAN Keystation 49e MIDIMAN radium 49e skillander på dessa? behöver hjälp
alexfree Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 kolla in produkterna på deras hemsida och tittar in i manualen om så behövs http://www.m-audio.com/index.php?do=produc...udiocontrollers
Impey Postat 2 juli 2004 Trådstartare Postat 2 juli 2004 hmm ja.. någon som kan meddela vad de tycker om dessa. om det är klart värt en 1000 till eller om jag som amatör Midi spelare klarar mig utan dett extra?
Garylee (oregistrerad) Postat 2 juli 2004 Postat 2 juli 2004 hmm ja.. någon som kan meddela vad de tycker om dessa. om det är klart värt en 1000 till eller om jag som amatör Midi spelare klarar mig utan dett extra? Jag kör själv med ett Radium 61 och är helnöjd. Det som jag själv tycker är värt prisskillnaden är alla programmerbara rattar och reglar som finns på Radium serien med vilka du kan styra mjukvarusynthar och osv. Har inte testat Keystation men kan säga att iallafall Radium har väldigt bra klaviatur.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.