aram Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Hej! jag är ny här och kanske skriver detta inlägget på fel ställe men då får ni ursäkta mig. Men jag söker orientaliska stråkar (då menar jag med litet pitch bend liknande ljud) när man byter ton) Om det är någon som vet vart man får tag i sådana så skulle jag bli väldigt tacksam. MVH//Aram
silkwood Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Ethnosphere har ganska ok arab-pop-stråkar. Tyvärr så suger många av de andra instrumenten, så jag skulle inte rekomendera att köpa det egentligen... http://www.soundburst.com/ethnosphere.html
aram Postat 14 augusti 2006 Trådstartare Postat 14 augusti 2006 Tack men jag söker stråkar som låter som om dom bender sig till nästa ton lol hur fan ska jag förklara det då....
Orient Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Tja! Det finns sånna stråkar i Voices of Istanbul med bra kvalitet, men man får skruva lite med envelopern för att utnyttja det maximalt.
aram Postat 14 augusti 2006 Trådstartare Postat 14 augusti 2006 tack det ska jag kolla upp. Men nu ska jag testa det här med portamenton. MVH//Aram
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.