Jump to content
Annons

gitarronani...

magnus83

Recommended Posts

Halloj igen...

Hittade en mycket gammal låt som jag spelade in för ett par hundra år sedan som jag måste dela med mig av. Trumprogrameringen är urusel, och även mixningen. Men men, thats life.

Here we goes...

LÅTNAMN: Out in the air.

ARTIST/GRUPP: ...

GENRE: Metal

LÅTLÄNGD: 2:36

INSPELNINGSÅR: 1998

FORMAT: Mp3

STORLEK: 2:38 mb

STATUS: Färdig demo

Out_in_the_air.mp3

Dela på andra sajter

Annons

Hade du brännt av detta solot på "tosiga bonnadan" i ronneby hade publiken med all säkerhet självantänt....

Vi coola grabbar däremot (dom som står runt mixerbordet och kliar sig i skägget), tyckte kanske att det var väl mycket "old school" klyshor staplade på varandra...

Tjohopp!

Dela på andra sajter

Du har oxå gnidit en och annan sträng till utmattning som en själv hör jag 😄

Tekniskt sett så är det mycket fint men det svåra med neoklassisk stil är att få det att låta naturligt och svängigt.

Det är lätt att sweeps och det tekniska mm tar överhanden så att man tapar fokus på det man vill uttrycka.

Blanda gärna in lite blues eller mer exotisk skala å andra trix så det inte låter så upprepande.

Skickligt gitarrspel uppskattas alltid, särskillt om det spelas med mycket känsla.

Rock on!

Dela på andra sajter

Bra/välspelat men för mig lika ointressant som Yngve. Jag tycker bara att det blir intetsägande med den här typen ekvibrilism...

Dela på andra sajter

Sådant här gillar jag.

Introlicket är gött och låter malmsteenish.

0:28 : Låter väldigt mycket Gamma Ray och Kai Hansen.

Om solona har jag en sak att klaga på bara. Tycker nog att du drar en del grejer för snabbhetens skull. Shredding ska inte kännas onödigt. Men det är en smaksak. Jag har ibland samma problem.

Men bra lirat och mer sånt här!!!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.