Jump to content
Annons

Betyg  

3 röster

1. 1. Betyg

• 1
      2
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

# LÅTNAMN: Bob's Pillow

# ARTIST/GRUPP: Elfgren

# GENRE: Reggae

# LÅTLÄNGD: 04:00

# KOMPOSITÖR: Elfgren

# PRODUCENT: Elfgren

# EV. MEDVERKANDE:

# INSPELNINGSÅR: 2006

# FORMAT: MP3

# STORLEK: 5,49 MB

# STATUS: Klar

# LÅTLÄNK:

Det här klippet borde ni se innan ni lyssnar:

Tyckte klippet va kul, han han sjöng dessutom på klippet så jag testade mina nya färdigheter på Cubase och gjorde en låt. Ljud och sånt är inte det bästa (speciellt orgelsolot), det är meningen att det ska vara kul 😠

Redigerat av Elfgren
Annons
Postat (redigerat)

Ja, där ser man vad nyttigt det är med knark. Killen är ju helt borta. Den hjärnan är nog inget mer än en sur svamp.

Vad det gäller din låt så sa det inte ett skit!

Be nån eller DU att sjunga istället.

Redigerat av KillwithSkill
Postat
Ja, där ser man vad nyttigt det är med knark. Killen är ju helt borta. Den hjärnan är nog inget mer än en sur svamp.

Vad det gäller din låt så sa det inte ett skit!

Be nån eller DU att sjunga istället.

Vad skulle låten säga? 😠 Men det är ju det som är själva grejen! Att det är jamaicanen som sjunger.. Det är ju det som gör låten! Varför skulle jag eller någon annan sjunga låten.. Då hade ju den varit helt meningslös eftersom det inte är någon vidare bra låt annars..

Postat

Vet inte, men jag tycker det är waste att lägga ner tid på sånt där skit. Det är väl bättre att du kör in en låt å sen gör nåt vettigt av det?? Visst du skrev att det var på skoj osv. Du kanske är en produktiv jävel som spottar ur sig idéer? 😠 och gjorde en snabb omelett när du ändå satt vid datorn? Visst, den kanske är lite kul ändå eftersom rastamiffot är ju rätt blåst i huvet å skrattar rätt konstigt.

Ja jag vet inte. Jag skrattade inte iaf.

Postat
Vet inte, men jag tycker det är waste att lägga ner tid på sånt där skit. Det är väl bättre att du kör in en låt å sen gör nåt vettigt av det?? Visst du skrev att det var på skoj osv. Du kanske är en produktiv jävel som spottar ur sig idéer? 😄 och gjorde en snabb omelett när du ändå satt vid datorn? Visst, den kanske är lite kul ändå eftersom rastamiffot är ju rätt blåst i huvet å skrattar rätt konstigt.

Ja jag vet inte. Jag skrattade inte iaf.

Okej! Ja det är sommarlov och jag har mkt tid över. Den kanske tog en dag att göra. Och visst gör jag vettiga låtar också! :rolleyes: Dom som gillade jamaica snubben på YouTube uppskattade låten och tyckte den var bra. Men det är klart att alla inte gör det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.