bohm Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Jag spelade i ett band för några år sedan och vi gjorde 2 demoinspelningar i två olika studios plus några inspelningar i replokalen med en portastudio. Med andra ord, olika sound! Nu tänkte jag fråga om det är nån som är intresserad av att mixa de låtarna som vi spelade in på portan plus mastra ihop alla låtarna så att det får någorluna samma sound så jag kan lägga dem på en och samma skiva utan att det skilljer allt för mycket i sound... Några låtar är färdigmixade, alltså jag har inte varje spår och några låtar har jag alla spåren. nån som är sugen.. kommer inte att betala ersättning, eftersom jag själv inte får betalt nån stans ifrån. Utan det är riktat till den som skulle vilja öva sig på att mastra en skiva, men med sämsta möjliga förutsättning,,,, 😎 Skulle det bli intäckter får den som producerar självklart ersättning. (men det kommer förmodligen inte hända). Det handlar om knappt 10 låtar OBS låtarna är skyddade under upphovsskyddsrätt. ett smakprov på musikstil; Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 12 augusti 2006 av bohm
bohm Postat 12 augusti 2006 Trådstartare Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Nä, så klart inte. Men massor av sprit, naturligtvis, om man bekostar det själv!! Redigerat 12 augusti 2006 av bohm
Florian le Sage Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 (redigerat) mutning??? försök hellre med fria brudar,helstekt skogsgris och... 😄😆😆 Redigerat 12 augusti 2006 av Florian le Sage
Neko Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vad är det för musik? Finns ju länkar i första inlägget.
herwhisper Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Vad är det för musik? Finns ju länkar i första inlägget. Hehe, så observant var jag...
Joelstromgren Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Yes, jag bangar inte. jag skulle vilja testa som övning. kan ju skicka resultatet så du kan lyssna. gillar du det så kan du ju ta det Någon låt med alla spår i isf. 🙂 Du kan ju lyssna på min första mix & min ända här ----> Här Ha de Redigerat 12 augusti 2006 av Joelstromgren
Henrik Andersson Vogel Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Yes, jag bangar inte. jag skulle vilja testa som övning. kan ju skicka resultatet så du kan lyssna. gillar du det så kan du ju ta det 😄 Någon låt med alla spår i isf. 🙂 Du kan ju lyssna på min första mix & min ända här ----> Här Ha de Jag lyssnar och lyssnar, men hör inte din ända. Lite mer ljud från den hade varit kul.
herwhisper Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Yes, jag bangar inte. jag skulle vilja testa som övning. kan ju skicka resultatet så du kan lyssna. gillar du det så kan du ju ta det 🙂 Någon låt med alla spår i isf. 🙂 Du kan ju lyssna på min första mix & min ända här ----> Här Ha de Jag lyssnar och lyssnar, men hör inte din ända. Lite mer ljud från den hade varit kul. Hehehe 😄🙂
Joelstromgren Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Yes, jag bangar inte. jag skulle vilja testa som övning. kan ju skicka resultatet så du kan lyssna. gillar du det så kan du ju ta det 😕 Någon låt med alla spår i isf. 😮 Du kan ju lyssna på min första mix & min ända här ----> Här Ha de Jag lyssnar och lyssnar, men hör inte din ända. Lite mer ljud från den hade varit kul. wtf, det ska låta. Det funkar för mig. Hehe. Prova igen.
Lundin Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 (redigerat) Jag lyssnar och lyssnar, men hör inte din ända. Lite mer ljud från den hade varit kul. wtf, det ska låta. Det funkar för mig. Hehe. Prova igen. 😕 din ända..alltså: your butt.. Redigerat 15 augusti 2006 av Lundin
berch Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Visst kan väl prova, men lovar ingenting. Som du själv säger för övings skull och det kommer att ta tid, glad amatör och allt det där så hoppas du inte har bråttom...........
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.