skylined Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 LÅTNAMN: Toxic Girl ARTIST/GRUPP: Johan Waldenström GENRE: Electro/synth pop (?) LÅTLÄNGD: 4:16 KOMPOSITÖR: Johan Waldenström PRODUCENT: Johan Waldenström INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.88 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: (Bifogad fil) : denna låt gjordes för ett tag sedan och har än så länge bara fått bra kritik gjort flera låtar i samma stil ungefär, få se vad ni tycker här då.. fler av mina låtar finns på www.11-D.net 11_D_toxic_girl.mp3
ThomasJ Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Härligt! Melikie!! blir dock lite smedigt med alla dessa olika ljud men det låter helt okey!
skylined Postat 12 augusti 2006 Trådstartare Postat 12 augusti 2006 Härligt! Melikie!! blir dock lite smedigt med alla dessa olika ljud men det låter helt okey! tackar.... kul att du diggade! 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Snyggt, men håller med om att mixen är lite smetig. Lyssnade på några av dina låtar på hemsidan. Bra idéer! Tycker kanske att lite EQ kan förtydliga lite av dina bra idéer. Mixarna låter lite trötta... Kan ju bero på att jag präxis sitter och mixar själv så jag kan vara helt fel ute :-) Får väl kolla imorgon igen. Gott med ett avbrott i mixen var det i allafall, och gott med kaffe... Lycka till!
drloop (oregistrerad) Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Trummorna är Lo fi på dina låtar, coolt. Det är nog därför att jag tyckte mixarna behövdes filas på. Skit i det, låter OK :-)
Neko Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Tycker inte att det händer något som fångar mitt intresse. Plus i kanten för trummorna, men jag tycker resten är lite väl kletigt och smetigt. Det fastnar liksom inte. Jag kommer inte komma ihåg den här låten om 2 minuter. Som bakgrundsmusik till något kanske, annars nej. Mer variation förespråkar jag. Bryt låten någonstans, in med något nytt.
barkley Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Har lite problem med att trummorna fadas in och ut flera gånger. Tappar lixom energin. Vad är syftet med låten egentligen? Håller med om att mixen är lite smetig.
Fidden Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Bara jag som tycker detta låter som en synthversion av eurovisionfestivalvinnaren 2004? (wild dance eller nåt hette den) Eller, ett parti är iallafall ganska likt, resten är ju totalt olikt, men ändå 🙂
skylined Postat 13 augusti 2006 Trådstartare Postat 13 augusti 2006 Föresten... FÅr man remixa? 😉 visst, så länge du uppger att jag gjort originalet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.