ThomasJ Postat 13 augusti 2006 Trådstartare Postat 13 augusti 2006 farsta... 😉 🙂 🙂 jaaa soft! bott här typ 6 månader nu:p bodde i kransen innan.. o innan det sköndal:P jaha, jag har bott här i 6 år,,, fast inte inne i själva farsta, en stn ifrån c med t banan 😄 Farsta strand mao? 2 stn ifrån dig då hehe Nu fattar jag inte.. Längre än farstastrand kommer du ju inte?!
oknytt Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 farsta... 😉 🙂 🙂 jaaa soft! bott här typ 6 månader nu:p bodde i kransen innan.. o innan det sköndal:P jaha, jag har bott här i 6 år,,, fast inte inne i själva farsta, en stn ifrån c med t banan 🙂 Farsta strand mao? 2 stn ifrån dig då hehe Nu fattar jag inte.. Längre än farstastrand kommer du ju inte?! 2 stn ifrån farsta strand mot stan... 😄
ThomasJ Postat 13 augusti 2006 Trådstartare Postat 13 augusti 2006 farsta... 😉 🙂 🙂 jaaa soft! bott här typ 6 månader nu:p bodde i kransen innan.. o innan det sköndal:P jaha, jag har bott här i 6 år,,, fast inte inne i själva farsta, en stn ifrån c med t banan 🙂 Farsta strand mao? 2 stn ifrån dig då hehe Nu fattar jag inte.. Längre än farstastrand kommer du ju inte?! 2 stn ifrån farsta strand mot stan... 😄 jahaja.. Hökis:P
oknytt Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 farsta... 🙂 🙂 jaaa soft! bott här typ 6 månader nu:p bodde i kransen innan.. o innan det sköndal:P jaha, jag har bott här i 6 år,,, fast inte inne i själva farsta, en stn ifrån c med t banan 😄 Farsta strand mao? 2 stn ifrån dig då hehe Nu fattar jag inte.. Längre än farstastrand kommer du ju inte?! 2 stn ifrån farsta strand mot stan... jahaja.. Hökis:P 😛
musik (oregistrerad) Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Hökarängen Tullinge Midsommarkransen Södermalm Östermalm Vasastan Bromma Haninge Rinkeby Jag var på ett schysst finskt café när jag var i Stockholm senast. Tror det låg på eller ytterst nära Biblioteksgatan. Macka, bulle, drick o nåt varmt - 150 spänn. :musik
oknytt Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 HökarängenTullinge Midsommarkransen Södermalm Östermalm Vasastan Bromma Haninge Rinkeby Jag var på ett schysst finskt café när jag var i Stockholm senast. Tror det låg på eller ytterst nära Biblioteksgatan. Macka, bulle, drick o nåt varmt - 150 spänn. 🙂 :musik Låter dyrt
musik (oregistrerad) Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Ja. Blev jag lurad? Det varma bestod av en kopp choklad. Chokladen kostade 32 kr tror jag. Men jag har intagit nåt liknande på ett Café i Vasastan här också för ungefär samma summa. Vill man bli mätt besöker man en pizzeria eller en kinakrog dagtid och bra mycket billigare.
P3t3r Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 HökarängenTullinge Midsommarkransen Södermalm Östermalm Vasastan Bromma Haninge Rinkeby Jag var på ett schysst finskt café när jag var i Stockholm senast. Tror det låg på eller ytterst nära Biblioteksgatan. Macka, bulle, drick o nåt varmt - 150 spänn. :musik Har du råd och fika med så många bostäder? 🙂
Umemagnus Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Kristineberg och Abrahamsberg Sedärja.........Abrahamsberg (Riksbyområdet).. fram till i dec, sen blir de Sugtin.....Sigtuna...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.