fn86 Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 behöver ett större skrivbord, vill kunna ha plats med min trigger finger drumpad, midikeyboard, monitorer och en dator med tangentbord osv...mycket yta helt enkelt, några tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 Ta en sväng till IKEA. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 Finns HÄR Elvahundranittiofem rixdaler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Fult som stryk, med utrymme för en bärbar dator och två armbågar? Jag trodde frågan gällde ett rymligt bord? Gå till IKEA på nytt, dom är alltid fula - men det går att hitta rymliga. Eller gå till nån affäre för office-möbler, och köp en ett enkelt bord, typ "bordsyta med fyra ben"-koncept. (Eller bygg själv) Redigerat 12 augusti 2006 av tsmalmbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 NÖJD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 NÖJD? ☺️😳😆😆😛😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fn86 Postat 12 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 12 augusti 2006 Fult som stryk, med utrymme för en bärbar dator och två armbågar? Jag trodde frågan gällde ett rymligt bord? Gå till IKEA på nytt, dom är alltid fula - men det går att hitta rymliga. Eller gå till nån affäre för office-möbler, och köp en ett enkelt bord, typ "bordsyta med fyra ben"-koncept. (Eller bygg själv) du sa det, jag vill haett stort jävla bord! gemig nått å leta efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 du sa det, jag vill haett stort jävla bord! gemig nått å leta efter Leta efter ett stort bord! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 Du kanske skulle definiera "ett stort jävla bord" Vad är det för jävla mått du är ute efter? 80 högt, 300 brett och 200 djupt eller? Och vad är snyggt i dina ögon? Och vad får det kosta? Vet inte vad du är för en dunderklump. Men vilket miffo som helst skulle få plats med det du äger på ett JÄVLA vanligt bord. Om du inte sitter med 2 st svartvita häckar från 60-talet. Säger som osiris, leta då för FAN "JÄVLA" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Hur svårt kan det vara att slå upp en IKEA-katalog som du förmodligen har hemma? Eller gå in på http://www.ikea.se och leta själv? 😉 Där hittar du antagligen det du söker. 😛 Ha de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Ja jävlar! Perfekt tråd för tillfället! 😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 IKEA:s Jerker är det ultimata studiobordet. 😉 Den gamla modellen (som jag har), med utdragbara hyllor under själva bordet, var ännu bättre - men den nya versionen är helt ok också. De svängbara sidohyllorna är perfekta att placera monitorerna på. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 IKEA:s Jerker är det ultimata studiobordet. 😛Den gamla modellen (som jag har), med utdragbara hyllor under själva bordet, var ännu bättre - men den nya versionen är helt ok också. De svängbara sidohyllorna är perfekta att placera monitorerna på. 😄 eller så bygger man eget.. jag har upptäckt att det står ett gammal jysk hörnbord i min gamla studio.. det håller på att slaktas och jag ska bygga ramverk o lite sånt, o sen meckmeckmeck.. btw kommer bildblogg på det.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 IKEA:s Jerker är det ultimata studiobordet. 😎Den gamla modellen (som jag har), med utdragbara hyllor under själva bordet, var ännu bättre - men den nya versionen är helt ok också. De svängbara sidohyllorna är perfekta att placera monitorerna på. 🙂 eller så bygger man eget.. jag har upptäckt att det står ett gammal jysk hörnbord i min gamla studio.. det håller på att slaktas och jag ska bygga ramverk o lite sånt, o sen meckmeckmeck.. btw kommer bildblogg på det.. 😄 ...men det är ju jobbigt att bygga eget. Man får ju tänka och ta i diverse verktyg och en massa andra obehagligheter... 😮 Bra verktyg gör halva jobbet, sägs det - så därför köpte jag dubbla uppsättningar av alla verktyg, men inte f-n hjälpte det... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Vad sägs om GALANT från IKEA? Då kan du ju "skräddarsy" hur du vill att det ska vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 augusti 2006 Dela Postat 14 augusti 2006 IKEA:s Jerker är det ultimata studiobordet. 😎Den gamla modellen (som jag har), med utdragbara hyllor under själva bordet, var ännu bättre - men den nya versionen är helt ok också. De svängbara sidohyllorna är perfekta att placera monitorerna på. 🙂 eller så bygger man eget.. jag har upptäckt att det står ett gammal jysk hörnbord i min gamla studio.. det håller på att slaktas och jag ska bygga ramverk o lite sånt, o sen meckmeckmeck.. btw kommer bildblogg på det.. 😛 ...men det är ju jobbigt att bygga eget. Man får ju tänka och ta i diverse verktyg och en massa andra obehagligheter... 😄 Bra verktyg gör halva jobbet, sägs det - så därför köpte jag dubbla uppsättningar av alla verktyg, men inte f-n hjälpte det... 😳 😄🙁 jag byggde mina senaste absorbenter med hjälp av två djupa tavlor, gammla bäddmadrasser som klipptes upp en gammal gardin 20 små spikar, ett bågfilsblad och en liten hammare.. 😄 det bordet som jag ska bygga kommer jag bygga i farsans verkstad o då kommer jag svetsa ihop en ram undertill som håller för allt smör i småland. sen hyllorna kommer vara förstärkta innuti för säker placering av monitorer. BTW har jag köpt "nya" monitorer idag. 😄 fan va jag gick OT nu.. sorry.. Bygg eget bord av ngt gammalt shit, så får man vad man önskar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spyfly Postat 14 augusti 2006 Dela Postat 14 augusti 2006 Har själv ett IKEA-bord av modell GALANT och kan helt klart rekommendera det. Justerbar höjd och ett jäkla djup. Att lägga på extraskivor är ingen konst och då kan du få ditt bord hur stort (långt) du vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polpotkin Postat 14 augusti 2006 Dela Postat 14 augusti 2006 Sätt ihop egna grejer av IKEA-bord. Själv har jag den billigaste och enligt mig bästa lösningen. 3st sådana här bordsskivor http://www.ikea.com/PIAimages/57133_PE162754_S4.jpg och så köpte jag ben till (100:- /4st) Enklare, billigare och smaratare än så blir det inte, du har ju lätt råd att såga ut hål för att sänka ner utrustning i eller vad du nu vill göra... Skiter det sig köper du en ny skiva... (skivan heter förresten "Vika Amon" och kostar 249 riksdaler) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.