Jump to content
Annons

Någon som har järnkoll på "Pirates of the caribean


JJRockford

Recommended Posts

Annons
Jo, Jack Sparrow har ju någon slags märke i handen (som han gärna döljer) som visar att han har det där kontraktet med Davey Jones. Någon som kommer ihåg hur det såg ut?

I tvåan eller?

Davey Jones 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Jack Sparrow har ju någon slags märke i handen (som han gärna döljer) som visar att han har det där kontraktet med Davey Jones. Någon som kommer ihåg hur det såg ut?

Var inte det bara en svart fläck med vattenliknande "texture" som visar för sjömonstret var han befinner sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Jack Sparrow har ju någon slags märke i handen (som han gärna döljer) som visar att han har det där kontraktet med Davey Jones. Någon som kommer ihåg hur det såg ut?

Var inte det bara en svart fläck med vattenliknande "texture" som visar för sjömonstret var han befinner sig?

Ingen aning, det var därför jag frågade 😉 Skämt åsido, men det kan säkert stämma? Var så mycket annat att hålla reda på, att jag inte kommer ihåg det. Men behöver ha reda på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Jack Sparrow har ju någon slags märke i handen (som han gärna döljer) som visar att han har det där kontraktet med Davey Jones.

Någon som kommer ihåg hur det såg ut?

Det är bara en svart böld tror jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, Jack Sparrow har ju någon slags märke i handen (som han gärna döljer) som visar att han har det där kontraktet med Davey Jones.

Någon som kommer ihåg hur det såg ut?

Det är bara en svart böld tror jag..

ja det är bara en svart böld...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...