Stensdotter Postat 19 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2006 Tjohej! Samarbeten är skitkul! När du har något inspelat så skicka gärna vocals'en till mig så gör jag en remix! 😛 Tack för erbjudandet *ler*. I might take you up on that. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 21 augusti 2006 Dela Postat 21 augusti 2006 Hejsan..och välkommen!.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Om jag skulle göra samma sak som hon skulle ni aldrig skriva så många svar 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Hejs och välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 Om jag skulle göra samma sak som hon skulle ni aldrig skriva så många svar 😆 Skicka mig ett klipp där du sjunger som Anna, så kanske... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.