Sjodahl Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 (redigerat) Heyya 🙂 Skulle vilja veta vad ni tycker om denna demon än så länge =) LÅTNAMN: TO HEAVEN ARTIST/GRUPP: KOOPA VS SJODAHL GENRE: TRANCE LÅTLÄNGD: CA 1 MINUT KOMPOSITÖR: KOOPA & SJODAHL PRODUCENT: KOOPA & SJODAHL EV. MEDVERKANDE: ... INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STATUS: ICKE FÄRDIG Här är länken: http://www.speedyshare.com/150651496.html Snälla ge oss lite feedback! 😎 Sköt om er! Peace Redigerat 11 augusti 2006 av Sjodahl
Danabacken Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 😳 Det här var glatt. Låter riktigt bra, tycker jag. Men det är alldeles för stark diskant. och alldeles för lite bas och mid.
Sjodahl Postat 11 augusti 2006 Trådstartare Postat 11 augusti 2006 Tack för kommentaren 🙂 Snääääällllaa mer feebaaaaaaaaack!! 😄😛😄
Lundin Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 😆 Det här var glatt. Låter riktigt bra, tycker jag. Men det är alldeles för stark diskant. Oh ja... Tror däremot att basen finns där om diskanten sänks.. Låten då..jag har prenumererat på Maximum dance nu några år och det här känns unge fär som samma utfyllnad de använder på skivorna när de inte hittar något annat.... tyvärr är jag lite skadad på såna här låtar och tillhörande enkla och klyschiga texter.. Däremot gillade jag sånt här för ett par år sedan så det fyller nog fortfarande sin funktion i mångas öron.. inte alls dåligt gjort, men lite för mycket tuggummi för min ( nuvarande) smak. Lagom låtlängd..bwoys 😉 Lycka till.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.