Lundgren Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 LÅTNAMN: To get to her ARTIST/GRUPP: GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 3:24 KOMPOSITÖR: Lundgren PRODUCENT: Lundgren INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 256 Kbit/s STORLEK: 5.03 mb STATUS: Skiss 11__Got_to_swim__to_get_to_her.mp3
Harmonica mike Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Tjena Lundgren. Låten är fin,men.. Jag tycker inte texten synkar mot musiken på några ställen - skippa några ord kanske ,så att det inte blir så ryckigt.. Sedan så gillar jag inte viskningarna,man kan inte urskilja vad som sjungs..Du har en stark melodi,och en fin låt - därför förtjänar sången att höras.Dra ned lite på reverbet,så essar det lite mindre på sången - och så kommer den närmare i ljud bilden.Sången är lite hög i början.Gitarren låter bra.Munspelet lika så,men lite otajt på slutet,samt nån ton som inte var rätt. Låten som helhet: Mycket fin melodi,snyggt lir till..Det kan bli väldans bra med lite mix jobb! MVH Harmonica mike
Richard Olsson Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Som tidigare talare sa: Öka balansen mellan instrument och röst (sänk röst / höj musik.) Jag tycker viskningarna är snygga, men man hör inte vad som viskas så tydligt. Slidegitarren är stundtals falsk, låter det som.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.