Joelstromgren Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 (redigerat) TITEL : Bankimaten ARTIST : Tre klumpar i en mjölk ÅR : 2006 STORLEK : 3,37mb Tjena, Det är såhär att jag och några polare spelade in en låt. Inte för att texten är allt för seriös, men låten funkar 😕 Jag skulle vilja ha lite kritik på låten och lite tips på vad och hur jag skulle kunna förbättra. Det är min första mix, eller andra kanske så jag är nybörjare. Tack på förhand. här har ni Låten Sen en fråga med, har inte med det övre att göra. Men, Alla snackar om "dubbning" Jag förstår inte riktigt vad det innebär, skulle vilja få det klargjort för mig. Hehe. Någon som kan förklara. Som sakt jag är nybörjare. 😛 mvh Joel Redigerat 10 augusti 2006 av Joelstromgren
khazad Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 den va la grymm som fan... texten är ju bättre än låtar som "botten anna" så den är ju inget att skämmas för... för överigt vet jag i princip inget om mixning, kul låt ändå 😆
Herr.A Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Ohoj!! Kanon låt!! Den håller helt klart!! Vad gäller mixning så tycker inte jag att du ska göra någonting med den, det ska va så här. Det svänger som f_n!!!! Hur har ni spelat in den???? Mer sån här musik på detta forum!!! Det ska inte vara så djävla svårt med musik, det finns för många som lägger för mycket tid på sina inspelningar som sedan den som lyssnar skiter i. Eller inte hör!! Det pannoreras hit och dit, reverb dit, eq här. Läter det bra så är det bra!!
Twilight_Zound Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Hehehe... Inte min genre så arr och still kommenterar jag inte... ang mix: Lite tunn (skulle gärna höra lite mer bas), sen ligger det nått i bakgrunden som "bubblar" känns som det stör.., distcompet i vä ligger lite väl lågt kanske. Sångmixen är klockren + för den..Lead guran i höger kan ni oxå höja.... Hahahahaha. Nu kom jag på vad det var som bubblade. Hade min egen mic på och grabben sitter och kollar tecknat i bakgrunden...Bortse från den komentaren va 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.