Joelstromgren Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 (redigerat) TITEL : Bankimaten ARTIST : Tre klumpar i en mjölk ÅR : 2006 STORLEK : 3,37mb Tjena, Det är såhär att jag och några polare spelade in en låt. Inte för att texten är allt för seriös, men låten funkar 😕 Jag skulle vilja ha lite kritik på låten och lite tips på vad och hur jag skulle kunna förbättra. Det är min första mix, eller andra kanske så jag är nybörjare. Tack på förhand. här har ni Låten Sen en fråga med, har inte med det övre att göra. Men, Alla snackar om "dubbning" Jag förstår inte riktigt vad det innebär, skulle vilja få det klargjort för mig. Hehe. Någon som kan förklara. Som sakt jag är nybörjare. 😛 mvh Joel Redigerat 10 augusti 2006 av Joelstromgren
khazad Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 den va la grymm som fan... texten är ju bättre än låtar som "botten anna" så den är ju inget att skämmas för... för överigt vet jag i princip inget om mixning, kul låt ändå 😆
Herr.A Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Ohoj!! Kanon låt!! Den håller helt klart!! Vad gäller mixning så tycker inte jag att du ska göra någonting med den, det ska va så här. Det svänger som f_n!!!! Hur har ni spelat in den???? Mer sån här musik på detta forum!!! Det ska inte vara så djävla svårt med musik, det finns för många som lägger för mycket tid på sina inspelningar som sedan den som lyssnar skiter i. Eller inte hör!! Det pannoreras hit och dit, reverb dit, eq här. Läter det bra så är det bra!!