Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Är det nĂ„gon som kan skicak lr ge mig lĂ€nk till bra lead eller andra bra instrument som spelas till melodin

Till vilken melodi? Ett lead Àr vÀl sjÀlva Lead-melodin? Ajha whatever...Du vill ha nÄrra sköna synthar och dÄ sÀger jag att du ska tanka hem Triange I och II som Àr gratis!

Postat (redigerat)
Är det nĂ„gon som kan skicak lr ge mig lĂ€nk till bra lead  eller andra bra instrument som spelas till melodin

Till Vad för slags musik? Vilket program jobbar Du i? Vad för kÀnsla Àr Du ute efter?

Försök specifiera sĂ„ fĂ„r Du bĂ€ttre hjĂ€lp! 😉

Lycka till! Peace...

EDIT: Ser ju nu att Du skrivit i FL Studio avdelningen! My Bad!

Redigerat av Emo Niobic
Postat

Tippar pÄ att du redan har hittat nÄtt som lÄter bra i din lÄt men för riktigt bra leads kan jag rekomendera synthen "RGC audio - Zt3a". Riktigt goa leads dÀr du :rolleyes:

• 2 mĂ„nader senare...
Postat
jga tycker om Vanguard, men den kostar en slant :rolleyes:

En av de lite billigare syntharna, om man jÀmför med dem i samma klass som refx fÄtt det till.

www.refx.net Àr adressen, BTW sÄ ni kan tanka ett demo =).

Postat

RGC z3ta var den första pluggen jag andvĂ€nde.. Tycker ni den Ă€r bra har ni mkt att lĂ€ra 😉 Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller sĂ„ börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. HĂ„llt pĂ„ ett tag och det löna sig 😎

Testa pluggarna jag nÀmnde, dem kostar en del men hÄller klassen.

Peace

Postat
RGC z3ta var den första pluggen jag andvĂ€nde.. Tycker ni den Ă€r bra har ni mkt att lĂ€ra 😉 Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller sĂ„ börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. HĂ„llt pĂ„ ett tag och det löna sig 😉

Testa pluggarna jag nÀmnde, dem kostar en del men hÄller klassen.

Peace

Mycket att lĂ€ra? Har testat bĂ„de V-station (som ochsĂ„ Ă€r en favorit) & Korg som inte gick hem hos mig. Gick över till hĂ„rdvara istĂ€llet 🙁.

Smaken Àr olika, man fÄr testa sig fram!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.