Pluffo Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Nå, josie? 😏 The ball is in your court. Dock gillar jag din version VacUm. Jag tycker att den låter finfint!
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Nå, josie? 😏 The ball is in your court. Dock gillar jag din version VacUm. Jag tycker att den låter finfint! haha! just de ja! får ta och fixa det snart! 🙁
Jocke Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Mysig liten bit! Då är det bara Elof som fattas. 😎 Fast trummorna låter ju faktiskt bra! Basen ska väl finnas på www.echochamber.ch.
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 haha. jag hatar transponeringar! jag sitter här och sjunger med och låten går ju från början G så jag har problem att sjunga den i en annan tonart.. den sitter liksom som G i huvudet så det är inte kul när den transponeras.. jag får försöka ställa om, så går det när man har gehör 😎
VacUm Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 haha. jag hatar transponeringar! jag sitter här och sjunger med och låten går ju från början G så jag har problem att sjunga den i en annan tonart.. den sitter liksom som G i huvudet så det är inte kul när den transponeras.. jag får försöka ställa om, så går det när man har gehör 😎 ah! Hade faktiskt glömt bort att ja postade i en annan tonart.. Håller med! Den låter helt knäpp nu när man är van vid orginalet. Men vore kul om du ville lägga ett spår i den nya.
Dark Of Light Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Aah. Stämningsfullt och vackert. Inget fel på din röst. Passar utmärkt. Vackert, bravo!
chrickon Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Din sång passar som handsken, mycket bra spelat och arrat ! Det här gillar jag, vackert 😄
VacUm Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 Jag tror Josies sång i rätt tonart kommer få ihop låten på ett helt annat sätt. Jag fixar inte sjunga sånt här utan att det låter alldeles för ansträngt och krystat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.