Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Nå, josie? 😏 The ball is in your court.

Dock gillar jag din version VacUm. Jag tycker att den låter finfint!

haha! just de ja! får ta och fixa det snart! 🙁

Postat

haha. jag hatar transponeringar! jag sitter här och sjunger med och låten går ju från början G så jag har problem att sjunga den i en annan tonart.. den sitter liksom som G i huvudet så det är inte kul när den transponeras.. jag får försöka ställa om, så går det när man har gehör 😎

Postat
haha. jag hatar transponeringar! jag sitter här och sjunger med och låten går ju från början G så jag har problem att sjunga den i en annan tonart.. den sitter liksom som G i huvudet så det är inte kul när den transponeras.. jag får försöka ställa om, så går det när man har gehör 😎

ah! Hade faktiskt glömt bort att ja postade i en annan tonart.. Håller med! Den låter helt knäpp nu när man är van vid orginalet. Men vore kul om du ville lägga ett spår i den nya.

Postat

Jag tror Josies sång i rätt tonart kommer få ihop låten på ett helt annat sätt. Jag fixar inte sjunga sånt här utan att det låter alldeles för ansträngt och krystat.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.