Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena. jag tänkte lägga upp en ritning över mitt inspelningsrum och höra med er på forumet vad ni har att ge för tips angående akustik. Men problemet är att jag inte fattar hur jag ska lägga upp bild.

Jag testade att gå in på rummet "uppladdade filer". När jag försökte starta en tråd med bilden i, så stod det "det går inte att ladda upp den här sortens filer". Samma står det när jag försöker lägga upp demos i demoavdelningen.

vet någon varför det blir såhär?? vore tacksam för hjälp / adama

Annons
Postat

jag har ingen sida att lägga upp bilden på. Eller hur menar du? Inte så hajj pådet här. 😄 tack för svaret / adama

Postat

förresten, om någon är intresserad av att se ritningen (ifall jag nu inte lyckas lägga upp den) samt informationen omkring rummet och utrustningen, så mailar jag mer än gärna! / adama

Postat (redigerat)
tackar tackar! Finns liknande sidan fast angående låtar?

vore kalas

/ adama

annars kan du ju lägga upp dina låtar på tex www.freewebtown.com så har du ju lite mer kontroll över dem

edit. stavfel

Redigerat av josie87
Postat
*pssst*

Vi har ju en avdelning här på forumet, Uppladdade filer. Gör ett inlägg där och ladda upp bilden, skriv därefter ditt riktiga inlägg och ge länk till tråden med bilden.

gick inte att lägga upp bilden där. gick å andra sidan på www.imageshack.us som jg blev rekommenderad. /adama

Postat

Åjo, visst går det. Klicka på knappen Bläddra under "Bifogade filer" så väljer du vilken bild som ska bifogas meddelandet. Men det viktigaste är ju att det har löst sig.

Postat
Åjo, visst går det. Klicka på knappen Bläddra under "Bifogade filer" så väljer du vilken bild som ska bifogas meddelandet. Men det viktigaste är ju att det har löst sig.

ja, inte försöker jag klistra in bilden 😎 nej skojja, nämen det funkar inte 🙂 det står. den här sortens filer går inte att ladda upp.. samma gällande mp3filer. går inte.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.