simon__ Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 (redigerat) mitt reason funkar inte.. har haft det instralerat förut.. men sen blev det nått med ljudet så då tog ja bort de och skulle instralera om det.. nu när ja stoppar in skivan står det att de inte är en gilltig win32 fil.. kan de va fel på skivorna.. lr är det datorn som är felet.. ? EDIT: Tydliggjorde rubrik från "reason3,0" /admin Redigerat 30 november 2006 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Läste din Cubase-tråd precis. Jag gissar att du knappt kan hantera Windows än, så mitt förslag är att du kastar dina brända piratskivor åt skogen och börjar om från början med nyformaterad dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr_chess Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 vad gör den här träden i studiobygge 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Tråd flyttad till Reasonforumet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 vad gör den här träden i studiobygge 😛😄 it lövs to be here!! 😄😄 var tvungen.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.