Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är inte lätt när man är liten och ligger trångt i en stor säng.

(Världens bästa uttryck! 🙂)

Då vill jag ligga där med 12 tjejer!!

😎 !!!

JAG MÄ! 😎

Det vill väl alla! 😎

Annons
  • Svar 211
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

(Världens bästa uttryck! 😎)

😎 !!!

JAG MÄ! 😎

Nja okej okej..

Du tar 3 av dom, och jag tar dom andra 9....

🙂

Postat

(Världens bästa uttryck! 🙂)

😎 !!!

JAG MÄ! 😎

Det vill väl alla! 😎

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ julli-nej.gif

Postat

😎 !!!

JAG MÄ! 😎

Det vill väl alla! 🙂

Men du är ju tjej 🙂

Postat

😎 !!!

JAG MÄ! 🙂

Det vill väl alla! 🙂

Men du är ju tjej 😎

Saknas bara 11 stycken nu då... 🙂😄

Postat

😎 !!!

JAG MÄ! 🙂

Det vill väl alla! 🙂

Men du är ju tjej 😎

Åneeej HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP julli-sos.gif

Postat

😎 !!!

JAG MÄ! 🙂

Det vill väl alla! 🙂

Men du är ju tjej 😎

Åneeej HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP julli-sos.gif

hellre 1 grahn i skogen än 11 tjejer i bingen,,, eller nått hmm julli-menmen.gif

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Från att vara spåra ut-tråden blev det nu ett quote-helvete istället...

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

VAR ÄR DATING???

Postat
oj oj oj oj---jag ser jag ser, igen samma gamla elitism-fjollor som väldigt snart lyckas frysa ut (eller tror att dom gör det) en kille på väldigt löjliga och egenmäktiga grunder, så att ganska många till forumfjollor hakar på trenden,endast någon eller några få vågar stå emot trycket,precis som på ett jävla internat eller i nån överklass-skola på Östermalm (trots den geografiska spridningen).

STRYK SKULLE NI HA 🙂

Jag har inte lyssnat på musiken, det är ovidkommande i sammanhamget,jag reagerar enbart och mkt starkt på detta nedriga bemötande som enbart handlar om MOBBNING av er herrar Mornel/Danny Cort osv alltid lika snabbt iscensatt så fort någon avviker från tönterierna ni tror ni äger forumet med,jo jag har själv råkat ut för dom gång på gång men anser er klart underdåniga och skuille inte ens begagna mig av er som pisspojkar på mitt feta gods här i Östergötland 😛 (pisspojke=håller hinken då herrn skall till att fjöla varhelst han befinner sig och behagar)---för forumets bästa, se till att revidera er själva och sanera dessa överdjävligt fåniga manéren med vilka ni sänker standarden något oerhört,nu kommer det förmodligen hagla salvor över mig och mitt ibland TOURETTE-MÄSSIGA språkbruk men det skiter väl fan jag i eftersom det ursprungligen föranletts utav fåntrattarna här ovan och som oftast snedvridits till den milda grad enkom för att ni skall ha något hos någon att klanka på,dolt under billiga bortförklaringar med vilka ni inbillar er att ni kan mästra folk med,i verkliga livet vet vi som har lite stake och pondus att ni skiter ner er för minsta lilla om vi vill...+att ni är fruktat oknullade 😄😛😄

du och Dating passar ju ihåp jättebra, ta och spring och gift er och lev lyckliga i dagarna 2 🙂

Postat

å vart fan fick du luft ifrån då...haru lyckats bli veteran nu också-helvete vad det spårar ur i världen 😆 och dessutom har vi fåt en lite dutta som kaxar upp sig mot mig direkt;

oknytt-vad har jag gjort dig nu då-varför insinuerar du liksom många andra en nedlåtande attityd gällande skrivkunnighet/stavfel etc när du i själva verket inte ens vet hur man för sig i salongerna???

🙂

Postat
å vart fan fick du luft ifrån då...haru lyckats bli veteran nu också-helvete vad det spårar ur i världen 😆 och dessutom har vi fåt en lite dutta som kaxar upp sig mot mig direkt;

oknytt-vad har jag gjort dig nu då-varför insinuerar du liksom många andra en nedlåtande attityd gällande skrivkunnighet/stavfel etc när du i själva verket inte ens vet hur man för sig i salongerna???

🙂

Jag undrar verkligen VEM det är som har en nedlåtande attityd,, hmm

Som jag förstått det så är du en "vuxen" karl som ger sig på unga med förolämpningar och fula ord,,,

jag ger dig bara ett gott råd : VÄX UPP

Postat

Är detta ett ungdomsforum med rätt att tracka alla över 30 tex ?

I så fall har jag missat poängen helt och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt inträde här eftersom jag icke är önskvärd enligt dig, har du fullständig koll på vad du säger lilla snärta, annars ber jag dig revidera dina uttalanden fortsättningsvis!

Vad gäller din insinuering om stavfel kan jag plötsligen erkänna och inse,liksom jag läser en ofantlig mängd sådana fadäser från massor av andra medlemmar här, att det verkligen förhåller sig så och att det sannolikt handlar om detta med ett äckligt yangentbord som låter oss flasha i cyberspace och på fåniga forum istället för att sitta på kammaren och skriva brev,som vi gjort i alla tider utan stavfel (för det mesta-och de flesta hopas jag...)--vad jag menar är att det satans lätt/fort blir fel när man snabbt vill slänga ut kommentare på denna konstlade väg,jag som hade 5:a i Svenska på Adolf-Fredrik för tusan-inte skriver jag så här slarvigt när jag skriver på riktigt,nån mer???

Postat

Florian, kan man få ett rakt och ärligt svar på denna fråga: vad får du ut av detta forum och vad vill du få ut?

Inget påhopp, bara en undran.

Postat (redigerat)

Vill du verkligen veta det?

(nu går jag ut och röker lite opium och drar ett par bärs till så skall du få ett ärligt svar närhelst jag behagar... 🙂 )

Redigerat av Florian le Sage
Postat

Frågan är väl snarare vad nya besökare får ut av en tråd som spårat ut på det här viset... 🙂

Postat
Frågan är väl snarare vad nya besökare får ut av en tråd som spårat ut på det här viset... 🙂

Tja, de får ju se stammisarnas rätta färger innan de hinner rita glorior över deras avatars. 😆

Postat
Är detta ett ungdomsforum med rätt att tracka alla över 30 tex ?

I så fall har jag missat poängen helt och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt inträde här eftersom jag icke är önskvärd enligt dig, har du fullständig koll på vad du säger lilla snärta, annars ber jag dig revidera dina uttalanden fortsättningsvis!

Vad gäller din insinuering om stavfel kan jag plötsligen erkänna och inse,liksom jag läser en ofantlig mängd sådana fadäser från massor av andra medlemmar här, att det verkligen förhåller sig så och att det sannolikt handlar om detta med ett äckligt yangentbord som låter oss flasha i cyberspace och på fåniga forum istället för att sitta på kammaren och skriva brev,som vi gjort i alla tider utan stavfel (för det mesta-och de flesta hopas jag...)--vad jag menar är att det satans lätt/fort blir fel när man snabbt vill slänga ut kommentare på denna konstlade väg,jag som hade 5:a i Svenska på Adolf-Fredrik för tusan-inte skriver jag så här slarvigt när jag skriver på riktigt,nån mer???

Jag tror DU har missat en hel del här, det är ju DU som påstår sig vara över 30 som trackar de unga, inte tvärtom!

Sen antar jag att du försöker förolämpa mig genom att tilltala mig "snärta" osv

Vilket är otroligt omoget.

Dina betyg i svenska köper jag ärligt talat inte eftersom du inte bara har problem med din stavning många gånger, du har starka läs och förstå svårighter också...

Jag sa i mitt tidigare inlägg ATT DET FÖRVÅNAR MIG ATT DU KAN STAVA TILL ORDET S T I L

Jag sa INTE att du hade stavat det ordet fel!!!

LÄR DIG

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat
Frågan är väl snarare vad nya besökare får ut av en tråd som spårat ut på det här viset...

..och wtf det är för en person som registrerar sig och lägger sina 10 första inlägg i den här tråden.

gud vare med denne.

Postat
MÄh! Sluta va så dumma hela tiden! 😕

Jag är inte den som är dum, jag gillar bara inte att han hoppar på andra utan anledning o särskilt unga, han är ju trots allt över 30 och säger otroligt förnedrandse saker till en grabb på 15 år.

Postat
MÄh!  Sluta va så dumma hela tiden! 😕

Jag är inte den som är dum, jag gillar bara inte att han hoppar på andra utan anledning o särskilt unga, han är ju trots allt över 30 och säger otroligt förnedrandse saker till en grabb på 15 år.

Ja. och han sa förlåt till han sen... dock inte i denna tråden...Florian är mkt smartare än vad de flesta tror. Jag försvara honom inte nu.

Säger bara att man måste se förbi all dum forumtext och se innehållet som det verkligen är 😕

Postat

Ja. och han sa förlåt till han sen... dock inte i denna tråden...Florian är mkt smartare än vad de flesta tror. Jag försvara honom inte nu.

Säger bara att man måste se förbi all dum forumtext och se innehållet som det verkligen är 😕

Ok, det är bra han sa förlåt, jag visste inte det men jag reagerar mkt negativt när man ger sig på unga och barn, jag hatar såna "övergrep" skoja är en sak men personangrepp, jag tål och kan ge igen men jag blir arg på vuxna som ska säga kränkande saker om andras mammor osv, särskilt mot de som är mindre...

Lyssnar föresten på din musik nu igen, den är skitbra 😕

Postat

Ok, det är bra han sa förlåt, jag visste inte det men jag reagerar mkt negativt när man ger sig på unga och barn, jag hatar såna "övergrep" skoja är en sak men personangrepp, jag tål och kan ge igen men jag blir arg på vuxna som ska säga kränkande saker om andras mammor osv, särskilt mot de som är mindre...

hihi!

tack 😕

Postat

hihi!

tack 😕

😄

Postat

Pazo, jag utnämner di härmed till min gudson, du är en raktigenom härlig och glad prick som förstår mycket mer än många här...jag gläds alltid åt dina inlägg och skall sörja för din fortsatta trygghet här i livet-såvida du förvaltar den rätt själv-du är god och förstående medans tyvärr alltför många vänder sina taggar emot oliktänkande och utstickande personligheter här,dock inte alla som sagt...

rainydays undrade ju vad jag fick ut av det här,det vill jag inte gå in så djupt på eftersom frågan kan anses retorisk denna gång och jag passar hellre in en känsla som jag har just nu när jag sitter och lyssna på Sniff´n the tears fr. 80-talet på en KASSETT inspelad från MP3 material,ja just precis-Florina le Sage som är så petig och puristisk ibland vad gäller studioteknik och musik,,,,ha ha ha-njutning grabbar och tjejer är vad det handlar om på det hela taget, dom är så stiffa fast så bra så här många år efteråt,speciellt i bilen fast där sitter ju inte jag nu men ändå...typisk nattmusik från en svunnen era-rätt skönt med banalpop ibland,finns något i det enkla som jag inte lyckas med i min egen musik men som jag ständigt preppar min överlastade hjärna med att intala mig om att så här gör man det så att alla kan digga skiten etc,min kompis Peter är en riktig rock´n rollare,några år äldre och tjatar jämt in detta med enkelhet och dirty, oavsett musikform, jag hånler och tänker att han är dum i hividet som inte förstår min läggning/kreativa foem bla bla bla, men han har så otroligt djävla rätt, vi får se vad det lider-meanwhile-köp nya skivan med mig själv+några andra väldigt fina musiker ni som gilla pop/rock med karaktär---100:- signerat,det ni,kommer i en avlägsen framtid att bli värt en hel del med tanke på allt kontroversiellt i sammanhanget-på forum likt en dåre men plötsligt så snäll och sån bra musik säger ni när ni hör det-oldå,varför beter han sig sådärdå ibland??? 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.