Micke H Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Använd inte Word, använd Paint eller något annat bildprogram. Image Zone har jag aldrig testat, så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Nu har jag den i Word. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Sparad också. Frågan är hur man beskär den... hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Sparad också. Frågan är hur man beskär den... hehe Det är därför du ska använda Paint. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Nu e den sparad i Paint med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 photoshop is the shit of course Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Hur får jag upp den här nu? Eftersom jag hade hela Planearium Studio-sidan (hela printscreen:en) i Paint, så markerade jag bara min figur. Vill ju inte ha med hela Printscreen:en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 photoshop is the shit of course Då använder jag helst inte det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Har aldrig pysslat med bildbehandling direkt, så... Markerade bilden och sedan "klipp ut". Då försvann den. För kopiera i Paint och sedan klistra in i Forumet gick inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 (redigerat) Spara hela prinscreen som .bmp och skicka den via mail till t.ex Lynxo som har Photoshop (jag har dte men inte på denna datorn 😎) Paint funkar också bra men med lite sämre kvalité, så du kan skicka till mig också! 🙂 Skrev fel mail först! Redigerat 11 augusti 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Ska den inte sparas som jpeg? Den ska ju visas på Internet s.a.s. BMP trodde jag mest för att skriva ut fina fotografier hemma osv. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Jo egentligen men om du vill ha bäst kvalité så kan du spara den som .bmp innan du eventuellt skickar den till någon annan alltså. Annars har du helt rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Hehe...nu har jag den som BMP maxad också, för med sämre färgåtergivning som blev fallet annars såg det fattigt ut... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Precis! Maila den till ZebbeAFD@gmail.com ska jag försöka fixa något... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Den håller på att skickas nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Inte fått nått 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Den borde komma vilken sekund som helst nu... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 NU!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Nu har den gått iväg i alla fall...och snart uppdagas den på skärmen efter delegering till Overkill.... Voilà! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Han fick förmodligen chocken! 😆 Nej, klart det tar sin tid. Den var på 5050 kb. BMP. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Thank you Ken! 😆😳 Går vädligt segt så jag kan inte öppna den/ladda hem den. Vette sjutton varför. Pazo kan inte heller se den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Ja, jag säger ju det! Den var i bmp, bästa kvaliteten. Men jag ville ju inte spara den i "fattig-bmp" med blålila hud och grådassiga färger i övrigt. Den kommer! Så söt så. 😏 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Jag kunde visst se den! 😏 Jag skar den till bra storlek okså! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Kan den passas in här? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Var fan hittade ni skägg? Jag vägrar raka mig!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Inte jag, men nån kanske vet vem det är 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Tycker min avatar blev rätt lik, men jag kunde inte göra den större och lägga in den här. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Tycker min avatar blev rätt lik, men jag kunde inte göra den större och lägga in den här. 😆 Ska jag göra det åt dig? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 (redigerat) Fan va knepigt... Redigerat 11 augusti 2006 av Emo Niobic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 augusti 2006 Dela Postat 11 augusti 2006 Hej! Det vore kul. Då kunde man se vad det stod på bröstet! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.