Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Fin avatar Micke! Detsamma, Sebbe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 hur lägger man upp bilden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Fan majken! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Tack så mycket Linus och Lynxo för hjälpen! 🙂 Det enda som fattas är att man skulle kunna modifiera kroppshyddan på gubben så att man kan likna Cartman eller Scuzzlebut 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Fin avatar Micke! 😄 Detsamma, Sebbe! 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 hur lägger man upp bilden? 😄 Man gör en printscreen på skärmen... och drar in bilden i något bildprogram. Beskär bilden och förminska till 64x64 pixlar. Sedan äre bar å ladda upp skiten här.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Pazo en vanlig lördagkväll i Uppsala? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Men det var visst ett tjejlinne 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Jag vet inte hur det gick. Det var ju svårt. Har vetat om den sidan länge men aldrig tänkt på den direkt 🙂 Aja. jag gjorde tre. ni får väl bestämma 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 3:an, med 1:ans mun. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Bild ett! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Bild två! (Med en snyggare bakgrund.) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 3:an, med 1:ans mun. 😄 Ja den skulle kunna funka! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Denna är nog bäst.. tror jag... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 chinpokomon!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 (Min bild) chinpokomon!! Nä! Det är jag 🙂 .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 Jag vet inte hur det gick. Det var ju svårt. Har vetat om den sidan länge men aldrig tänkt på den direkt 🙂 Aja. jag gjorde tre. ni får väl bestämma 🙂 Jag röstar på Overkills! Den är mest lik så som jag tror du ser ut! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 7 augusti 2006 Dela Postat 7 augusti 2006 nej nu när klockan slagit tolv tror jag att pazo ser ut så här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Hur och var laddar man upp en större bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 nej nu när klockan slagit tolv tror jag att pazo ser ut så här: Nääääää 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Hur och var laddar man upp en större bild? du måste lägga upp den på nån sida först. sen trycker du på "IMG" när du skriver ditt meddelande och skriver in bildens URL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Tryck på Print Screen. Klistra in i valfritt bildprogram, klipp ut bara det du vill ha och spara som en JPG (eller GIF eller PNG, osv). Gå sedan till http://imageshack.us/ eller valfritt ställe och lägg upp bilden där. Länka sedan till den bilden via IMG-taggen när du skriver nytt meddelande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Jag vet inte hur det gick. Det var ju svårt. Har vetat om den sidan länge men aldrig tänkt på den direkt 😄 Aja. jag gjorde tre. ni får väl bestämma 😏 Jag röstar på Overkills! Den är mest lik så som jag tror du ser ut! 😄 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2006 Så nu har alla på forumet Southpark-avatars? 🙂🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 (redigerat) Så nu har alla på forumet Southpark-avatars? 🙂 🙂 😆 inte jag, inte du edit. men man måste ju erkänna att din tråd lyckades! Redigerat 8 augusti 2006 av josie87 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.