Eternal Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Som sagt! Lagt upp två låtar på demohörnan. Låtarna är väl högst medelmåttiga. Men de har betydelse för mitt musikskapande. Att vara aktiv verkar vara viktigt för att inte tappa det helt. Inte så mycket för er att diskutera så jag får dra in ett ämne här. Så att inte tråden är helt i onödan. 😄 Vilket är erat favoritbröd? Mitt är för tillfället sötlev. Lite smör, kaviar och ost. Ett glas mjölk till det är olsagbart. Ett tag i alla fall.
Pazo Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Mitt är nog Dedär Fullkornsrutorna. De i ljusblå förpackning 😄
danieel Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Mitt är nog Dedär Fullkornsrutorna. De i ljusblå förpackning 🙂 Word.
Krokodil Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 SkogaholmsLimpa!! 😮 Oj, då har vi nåt gemensamt! 🙂
Overkill Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Mitt är nog Dedär Fullkornsrutorna. De i ljusblå förpackning 😆 😮 Mitt med faktiskt 🙂
Pazo Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Mitt är nog Dedär Fullkornsrutorna. De i ljusblå förpackning 😮 😳 Mitt med faktiskt 😉 Mitt bröd leder! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.