BadBoy Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 (redigerat) EDIT : jaha då ändrar vi * LÅTNAMN: 2 låtar på denna sida * ARTIST/GRUPP: Fueld (mitt band) * GENRE: hmm Hårdrock ?!? metal kanske ... svår d där * LÅTLÄNGD: ena 4:50 andra knappt 2min * KOMPOSITÖR: Jag tillsammans med andre gitarristen * PRODUCENT: Jag * EV. MEDVERKANDE: inga mer * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: ena e 5mb den andra e 2,5mb * STATUS: Demo under inspelning långt ifrån färdigt mixat elr färdigt inspelat men kul o lägga ut o få höra folks reaktion , ser där nere att nån har skrivit nått om sången , kan ba lägga till att jag inte e sångare i första taget ... * LÅTLÄNK: Fueld så där hoppas d e bättre , visste inte om vilken procedur man ska ta till när man gör d här , e ju ganska ny här Redigerat 6 augusti 2006 av BadBoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Fyll i formulär 1A så kanske jag lyssnar. Gud vad jag känner mig som en forumpolis nu... 😆 Edit: Twillight har nog mer rätt än jag. 😄 Redigerat 5 augusti 2006 av Hellpig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 Tycker oftast det är trevligare när sången och gitarren spelar i samma tonart. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 du har en "Friend Requests" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 (redigerat) admin admin were art thaou... 😄 Denna hör väl mer hemma i Musik och site tips va... 😆 EDIT: Sttaffninksfäl Redigerat 5 augusti 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BadBoy Postat 6 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2006 jaha då har jag ändrat allt , hoppas ni blir mer nöjda nu .... gå in o lyssna jag gillar kritik av all sort positiv som negativ ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 Hepp... Lägg om sången 🙁 I introt speciellt. Eftersom det är live/akustiskt inspelat får man väl bortse lite från temposvaj... Inte min genre men visst, kul arr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mange_andersson Postat 6 augusti 2006 Dela Postat 6 augusti 2006 sången är väl sådär.. bör nog sjungas om.. sen låter det som överhänget på trummorna är antingen sönder komprimerat eller gatat för mycket... men men! det kan bli en bra låt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BadBoy Postat 7 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2006 tack för de svaren jag fått , uppskattas , ska ta till de alla o ändra lite här o var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.