Drik Postat 13 augusti 2006 Trådstartare Postat 13 augusti 2006 Kul att det händer någe Drik.. Tänkte bara nämna att du har en länk kvar i denna tråd.. om du ska strypa downloads'en helt... Lycka till Hoppsan! Tack Lundin 😉
Drik Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Nu ligger E:mortal - Coming Home (short club mix) ute på www.lokasbubblare.se Lyssna gärna och kommentera gärna. Jag skulle uppskatta hemskt mycket om ni kan lägga en röst på mig också Låten finns på www.lokasbubblare.se Klicka på den röda stickern där det står "Juryn har valt" Sedan finns låten på den sida. Där kan ni lyssna och förhoppningsvis rösta på min låt Redigerat 21 augusti 2006 av Drik
Drik Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 (redigerat) 😄 🙂 🙁 Redigerat 21 augusti 2006 av Drik
Lundin Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 Orkade inte kika igenom allt på deras sida..va ju för bövelen TONVIS med SKIT!!!!!!!!.. Röstade på en annan låt du lagt upp..
Drik Postat 21 augusti 2006 Trådstartare Postat 21 augusti 2006 Tack Lundin 😛 Misstänker du vadade igenom alla låtar inom elektronika? 😲 Det finns en liten röd lapp längst ner där veckans finalister ligger 🙂
Jejje Postat 21 augusti 2006 Postat 21 augusti 2006 (redigerat) Bra ljud som skapar en skön helhet! Själva låten kan jag dock inte säga så mycket mer om då jag inte lyssnar på denna genre vanligtsvis men jag tycker att det låter helt okej. Jag hade inte gått av dansgolvet om man säger så! Redigerat 21 augusti 2006 av Jejje
Lundin Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Yeah! Grattis till telefonen värd 2.800:- 😉 Snälltrance? 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.