spaceman Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 (redigerat) I Sverige har man stängt av hälften av dom tio kärnkraftverk som finns. Detta pga underhåll och i värsta fall härdsmälta. Elen blir dyrare. Energi är guldvara nuförtiden för alla. Fick idén att göra en låt om detta. Your browser does not support the HTML5 audio tag LÅTNAMN: Whats wrong with the Reactor ARTIST: Spaceman GENRE: Kärnkraftspejs LÅTLÄNGD: 3:05 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: aug 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,8 Mb STATUS: Klar Redigerat 4 augusti 2006 av spaceman
hammagrella Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Skön atmosfär och härlig retro-touch. Får Kinasyndromet-vibbar direkt! Bra Spaceman!
DåligtGehör Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Bra ljud och välavägd balans. En sån där ovanlig låt där man hör allt tydligt och alla ingående delar kan njutas av både som helhet och i sig själva. Men inte bara bra ljud utan skön puttrande rytmik och läckra basfigurer blandat med svep och lätt oroväckande klirr. Är det titeln och pga att jag vet vad som inspirerat till låten eller finns det en frågande lätt oroande ton i låten?
spaceman Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Postat 5 augusti 2006 Är det titeln och pga att jag vet vad som inspirerat till låten eller finns det en frågande lätt oroande ton i låten? Det är att elen kommer att blir dyrare som oroar mig... 🥰 Hemstudion drar kräm om det står på mycket. Sedan är det alltid en massa hemlighetsmakeri kring incidenter på sådana anläggningar...Rena rama James Bond stuket. Tack för era kommentarer, DåligtGehör och Hammagrella.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.