saverman Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 LÅTNAMN: Pioneer ARTIST/GRUPP: Grand Frontiers GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 4:47 KOMPOSITÖR: Grand Frontiers PRODUCENT: Peter Saverman och GrandFrontiers EV. MEDVERKANDE: Mikael Ahnlund INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 4.38Mb STATUS: Demo Your browser does not support the HTML5 audio tag Den förra fick ju riktigt bra kritik så jag tänkte att jag slänger upp en till med bandet. Lite mer tempo i den här däremot... Kan fortfarande inte ta på mig något vad gäller mixen men låtskrivandet i övrigt. Dock tar jag gärna avstånd från den tonårsrebelliska texten... 😛 Enjoy!
X-enon Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Inget att kommentera när det gäller mixen, låter bra! Gillar inte verserna dock, det bästa i denna låten är helt klart refrängen och solot! Flangern som ligger och drar i pre-chorus är ganska fiffig, den ligger bra i mixen, vilket flanger inte brukar göra då dom åker över alla frekvenser och skapar ett helvete för alla andra spår 😉 Solo-Ljudet låter suveränt! /jonson 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.