DrHans Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 LÅTNAMN: Inget namn än ( kanske dags att namge, förslag? ) ARTIST/GRUPP: Yla GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 5+ KOMPOSITÖR: Hans Johnny Berglund PRODUCENT: Hans Johnny Berglund EV. MEDVERKANDE:Johnny Berglund, Christoffer Lendel & Anders Backman-Olofsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 6.3 megabyte STATUS: Under inspelning & mixning Hallå! Tänkte höra om någon var sugen på att kommentera ännu en YLA låt, den här gången slängde jag på sång på en gång. Jätteglad om ni orkar skriva någon rad vad ni tycker om speciellt mixningen men även annat såklart. All kritik uppskattas. Glada utrop samt skäll och gnäll. Tack för att ni tod er tiden / Doktorn jag_vet_ej_vad_8.mp3
Moberg Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Hej! Wtf? Spelar du bas med plektrum?...Usch.. 🙂 Ha ha ha. Allvarligt: Härligt ljud på basen. Du har en egen stil... Det låter verkligen DrHans det här, man vet aldrig vad man ska vänta sig ... alltid lika intressant att lyssna på dina låtar. GÖTT! Bra mix.. det är någon hög frekvens på sången ...som Klipper/Distar ...tycker jag? Bra spelat/sång 😮 Tack för en kanon låt! *sparad* 🙂 ...Moberg
DrHans Postat 4 augusti 2006 Trådstartare Postat 4 augusti 2006 Hej! Wtf? Spelar du bas med plektrum?...Usch.. 😆 Ha ha ha. Allvarligt: Härligt ljud på basen. Du har en egen stil... Det låter verkligen DrHans det här, man vet aldrig vad man ska vänta sig ... alltid lika intressant att lyssna på dina låtar. GÖTT! Bra mix.. det är någon hög frekvens på sången ...som Klipper/Distar ...tycker jag? Bra spelat/sång 🙂 Tack för en kanon låt! *sparad* 😏 ...Moberg Hej själv! Njae det är ju inte jag som spelar bas. Jag brukar oftast spela med fingrarna om jag inte skall spela snabbt för då hinner jag inte utan plektrum. Men som sagt basspelet är inte jag som gjort. vilket inte är riktigt sant då jag faktiskt fick spela en del bas på den här låten för det vart inte riktigt som det skulle annars och det seplade jeg med hans plektrum för att det skulle låta så lika som möjligt. Kul att det låter DrHans om grejerna. Och tack för alla varma orden. Jättekul att det upsakattas av någon. Det där med sången. Det är något konstigt med mig och sång. Jag är jättepretig på alla instrumenten men sången orkar jag aldrig pilla på alls nästan. Skall rycka upp mig och lyssna över den ordentligt. Tack igen Moberg /DrHans
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.