Eternal Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 (redigerat) Hej! Vad har ni i erat barskåp? Jag har förtillfället bara: Öl, Vin, Vodka och Whiskey. Redigerat 5 augusti 2006 av Eternal
musik (oregistrerad) Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 (redigerat) Vad hände med grodan? Jag har inget barskåp, by the way. Av medicinska skäl dricker jag inte alkohol. 😕 :musik Redigerat 5 augusti 2006 av musik
Eternal Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Postat 5 augusti 2006 Så, nu har jag ändrat topic här! Kom in och diskutera. 😏
Overkill Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Jag har Loka! Vid högtidliga tillfällen (såsom kalas) fyller jag skåpet med Loka Päron! 😏
Nelerion Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Just nu har jag Rött Vin, annanaslikör[Den har jag för att kunna bjuda 😕 ], Whiskey, Fernet Branca och lite kryddat brännvin [blandat enligt något gammalt recept jag fann].
MusicGene Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 några olika vodka, whiskey, pepparshot, lite olika likörer, kryddat brännvin, punsch, drinkblandningar, drinktillbehör, blandade öhl, vin, cider och lite annat smått och gott med sting i 😕
lavrell Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 (redigerat) 1 liter Bacardi Razz 1 liter Bacardi Apple 1 liter Kahlua Especial 1 liter Absolut 1 liter Malibu Pineapple osså nån sliskig kaffelikör som jag aldrig smakat 😕 EDIT: 6 småflaskor med de vanligaste Bacardismakerna samt shaker och de vanliga standardtillbehören Redigerat 5 augusti 2006 av lavrell
Florian le Sage Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Men Pazo-man skall hålla sig till en sort,för tillfället kör jag på Holsten,mmmm fast inte i baren utan i kylen på altan,rena hillbillyverandan med luftgevärs-skytte och allt... 😕 annrs är Carlsberg bäst men som sagt---Holsten på flaska (finns väl inget annat) och iiiiskall!!! 😮
Pazo Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Men Pazo-man skall hålla sig till en sort,för tillfället kör jag på Holsten,mmmm fast inte i baren utan i kylen på altan,rena hillbillyverandan med luftgevärs-skytte och allt... 🙂annrs är Carlsberg bäst men som sagt---Holsten på flaska (finns väl inget annat) och iiiiskall!!! 🙂 Köpte lite olika sorter för att testa dem 🙂
D Vibe Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 I mitt kylskåp har jag några öl och någon cider, och några Cube.. Fest ikväll hemma hos en tjejkompis =) /Daniel
Sonnert Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 ujujuj whiskey 2 olika absinthe fernet gammeldansk 3 olika ful-vodka vanilj-vodka martini barcardi razz barcardi lemon 96% finsprit 80% stroh-rom malibu tequila fefferoni-tequila öl rödvin vitt vin 2 olika dooleys-kopior Cointreau säkert glömt något
Zyan Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Hmm...mitt barskåp hinner aldrig bli fullt...försvinner lika fort man införskaffar. Så köper jag mer så dricker jag mer 🙂 Däremot gillar jag att ha rödvinsflaskor i ett ställ vid middagsbordet, och har alltid minst en extra hemma så man kan dricka en med gott samvete o gott sällskap utan att det ser tomt ut.
hackeman Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 fefferoni-tequila Haha... vafan e de?! Har jag aldrig hört talas om. 😆 Trodde sortimentet härhemma var ganska sållat, för vi har inte fyllt upp på länge... men fanns en del: absolut vodka baccardi rom cognac (olika) whiskey (olika) kryddat brännvän (olika) grappa gin jägermeister ouzo sambuca kahlua peach snapps o andra sliskiga likörer rött portvin (olika) bloody mary mix rött vin (olika) vitt vin (olika) starköl (olika) shaker lime å så iskross i form av handduk o gummiklubba. 😆 inte helt täckande barbatteri alltså, men vi fixar en spontan efterfest ikväll... 😳 o så har jag en bartender till flickvän förstås! 🙂
Danabacken Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Jag har Loka! Vid högtidliga tillfällen (såsom kalas) fyller jag skåpet med Loka Päron! 😆 😄
Lilleman Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 1 liter Bacardi Razz1 liter Bacardi Apple 1 liter Kahlua Especial 1 liter Absolut 1 liter Malibu Pineapple osså nån sliskig kaffelikör som jag aldrig smakat 😄 EDIT: 6 småflaskor med de vanligaste Bacardismakerna samt shaker och de vanliga standardtillbehören Det luktar Turkey...! 😆
Sonnert Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 (redigerat) edit: Amaretto western Fire water (billigaste B-whiskeyn du kan hitta i tyskland) Redigerat 6 augusti 2006 av Sonnert
Umemagnus Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 fasen va vuxenpoäng.... ha barskåp... brukar sällan hinna ställa upp prylarna från påsen.. 😳
Dark Of Light Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 (redigerat) Öl? Näh det har jag gett upp att få in i barskåpet, det dunstar liksom på vägen + det bör drickas kallt, så in i kylen med hela lådan! I skåpet finns dock, förutom två flaskor vildmarksglögg, 2 Martini, Campari, pipa+tobak, div cigarrer och avsnoppare... 😳 (Ruggigt ord det där)... Konjak: Grönstedts VS/VSOP Renault Carte Noir Cotard Larsen Don Napoleon Xanté X Whisky: Bruichladdich (15 årig) Bowmore (2st 12 åriga) Lauders Johnny Walker Red Label Ben Rhiash Aperetif: Ouzo Sante Pear Likörer: Baja Pear Malibu Sheridan´s Disaronno ( svin gott till kaffet) Bailey´s Pisan Abon Starksprit: Bacardi Mörk Rom Lemon Vodka Smirrnoff Bacardi Razz Dry Gin (2st) Vodka två Gin igen..? Hick... Var nykter när jag gick upp förut... men det börjar att ordna upp sig nu... Redigerat 6 augusti 2006 av Dark Of Light
Cloudsurfer Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 en hel del öl (var nyligen i danmark), Patron Vodka, Jeltzin vodka (rengörningsmedel mao) nån flaska rosé vin, ett par flaskor rött, en 'foot of africa' vitt lådvin och nån blaskig whiskey.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.