mjaco0 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Scream like a pig, you pig! # ARTIST/GRUPP: n/a # GENRE: elektroniskpop? # LÅTLÄNGD: ca 5 min # KOMPOSITÖR: ThomasJ(Lådan) och Carl Cadello (mjaco0) # PRODUCENT: ThomasJ(Lådan) och Carl Cadello (mjaco0) # EV. MEDVERKANDE: ThomasJ(Lådan) och Carl Cadello (mjaco0) # INSPELNINGSÅR: 06 # FORMAT: mp3 # STORLEK: around 5mb # STATUS: Förstautgåva Detta är ett spår som är ett vidare samarbete mellan ThomasJ (Lådan) och Carl Cadello (mjaco0)". Första versionen (You Better 😱 ) la vi ut här på forat. Vi bad om hjälp och fick det, men det räckte tydligen inte. 🙂 Under ett par dagar har jag tappat bort Lådan. Han har tydligen gått i bredbandsväggen. Därför har jag själv fortsatt med oförtruten energi att färdigställa min del. (Här skrattar jag en galnings skratt) 🙂 Vi bad speciellt om hjälp med sång och text, men icke. Ingen hörde av sig. Därför försökte jag till slut själv. Resultatet är INTE roligt. MAO Finns det någon sångare där ute som kan tänka sig att lägga på lite sång? // Carl Cadello (mjaco0) Ingen skugga skall falla på Lådan. 1_Scream_like_a_pig__pig.mp3 Redigerat 3 augusti 2006 av mjaco0
Richie76 Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Gillar introgrejen! Gitarren låter lite åt ånkelkonkelhållet om du hört dom? Men ändå fränt på nått sätt.. Hela skrikgrejem förstod jag nog riktigt aldrig! 😕
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 shieeed, farligt känslostarkt. Hur kändes det att skrika in sången?
mjaco0 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Skrika? 😮 Jag sjunger såhär! 🙂 Ni skulle sett min musikfröken i högstadiet. 🙂
Denlångesmalemedmittbena (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Jag tycker det är fint! Du uttrycker din inre smärta med ett ambivalent skratt. De lustfyllda smärtornas paradis fylls med taggiga ostron med hjul. Krossat glas stampar jag på med dina bara fötter och din lust för mig ut i det blå. Hej å hå. Där fick du en fin text till din låt? 🙂
mjaco0 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Tack! Nu behöver vi bara någon som kan läsa och sjunga samtidigt 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.