Finito Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Någon här som hört eller annvänder/annvänt M audios högtalare? typ BX5a eller BX8a? Vad tycker ni? värt att köpa?? sitter med genelec och ns10:or nu men man kan ju aldrig ha för lite monitorer 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Köp mera monitorer du bara. Så kanske jag får låna och provlyssna dina NS nån dag sidu 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 2 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2006 Köp mera monitorer du bara. Så kanske jag får låna och provlyssna dina NS nån dag sidu 😆 Hadde tänkt sälja mina ns 10:or som tur ändrade jag mig! Jovist låna dom du bara, Har ju ingen studio att ha dom i nu så 😳 Du får bjuda på en kall öl för besväret! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.