P-O Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 (redigerat) LÅTNAMN:Darkest ARTIST/GRUPP: P-O GENRE: ambient LÅTLÄNGD: 5:28 KOMPOSITÖR: P-O PRODUCENT: P-O INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 cbr 192 kbps STORLEK: 7.56 megabyte STATUS:Färdig Borttagen Redigerat 4 augusti 2006 av P-O
P-O Postat 3 augusti 2006 Trådstartare Postat 3 augusti 2006 (redigerat) Ingen kommentar på den får ligga ute ett tag till. Redigerat 3 augusti 2006 av P-O
claypool Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Försökte tanka hem låten men den står bara och tuggar...
P-O Postat 3 augusti 2006 Trådstartare Postat 3 augusti 2006 (redigerat) Konstigt det var inga problem att ladda ner nu när jag testade kanske nåt tillfälligt strul ifrån servern claypool. Redigerat 3 augusti 2006 av P-O
Snake Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Du får ursäkta mig men jag kanske inte är bekant med genren ambient?! Jag tycker bara att det låter som en massa ljud och ingen "Filmmusik". Det händer inte så mycket! Inget direkt klimax i låten. Den hade kunnat vara 30 sekunder eller 30 minuter.
claypool Postat 3 augusti 2006 Postat 3 augusti 2006 Nu gick det lättare... Gillar början, är inte heller bevandrad i genren men det känns som om stycket skulle behöva gå mer "framåt" och byggas upp. Nu känns det som om det börjar om lite då och då, men som ljudkuliss till bilder tror jag det skulle funka utmärkt..
P-O Postat 4 augusti 2006 Trådstartare Postat 4 augusti 2006 Tack grabbar för er lyssning! Man ska nog betrakta denna typ av musik mer som slags förminnelsemusik hur man nu ska uttrycka sej liknade Ralph lundsten och han är duktig. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.