Impey Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 jag har tänkt köpa en midisynth. Vilken skulle ni rekomendera och varför? är det något man bör tänka på innan man köper en och nåt speciellt man bör ha? Det blir som vanligt ett lågbudget köp.
VacUm Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Det enda jag säger är att du ska provspela inna du handlar. Ta dig lite tid i affären på känn på tangentborden och kräv att få prova dom med MIDI så du känner hur anslagskänsligheten funkar...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Anslagskänslighet är töntigt. 😉 Allvarligt talat, Midiman och Evolution är väl kända för att vara billiga och skapligt bra.
Carl_B Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 jag har tänkt köpa en midisynth. Vilken skulle ni rekomendera och varför?är det något man bör tänka på innan man köper en och nåt speciellt man bör ha? Det blir som vanligt ett lågbudget köp. Hej! Jag skulle rekomendera en Radium49, väldigt prisvärd.. kostar 1695 på de flesta ställena, bla Andreassons Musik. 49 tangents-klaviatur med ett par knobs o sliders...
alexfree Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 jag har tänkt köpa en midisynth. Vilken skulle ni rekomendera och varför?är det något man bör tänka på innan man köper en och nåt speciellt man bör ha? Det blir som vanligt ett lågbudget köp. Hej! Jag skulle rekomendera en Radium49, väldigt prisvärd.. kostar 1695 på de flesta ställena, bla Andreassons Musik. 49 tangents-klaviatur med ett par knobs o sliders... du menar 1895 😆
Impey Postat 29 juni 2004 Trådstartare Postat 29 juni 2004 Radium49. är det fler som skulle rekomendera denna?
TonyHEX Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Jag köpte en ganska så nyligen och jodå, dom är trevliga. 49 tangenter, 8 skjutreglage och 8 rattar har du att leka med. Har inte haft nåt problem med den heller.
Impey Postat 29 juni 2004 Trådstartare Postat 29 juni 2004 skillnaden mellan MIDIMAN Keystation 49e MIDIMAN radium 49e ?? behöver lite info
Impey Postat 29 juni 2004 Trådstartare Postat 29 juni 2004 skillnaden mellan MIDIMAN Keystation 49e MIDIMAN radium 49e ?? behöver lite info
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.