jonas dunkel Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 (redigerat) tjabbo... då har även jag hamnat här då. pysslar med musik, (på hobbynivå för tillfället), via reason. trance, electro & techno är det som klinkas fram i min lilla studio. Redigerat 29 juni 2004 av jonas dunkel
jonas dunkel Postat 29 juni 2004 Trådstartare Postat 29 juni 2004 Det finns fler transare på det här bygget.. 😉 Välkommen härligt ju...
Pinnen Postat 29 juni 2004 Postat 29 juni 2004 Tja! Jaha, då blev man involverad i detta då. Behörig basist (jo, man kan faktiskt få papper på det, men det kostar 350 000:- i böter till CSN). Sitter mest och övar och skriver låter till mitt eget band, tar dom giggen jag känner för samt hinner med eftersom jag är småbarnsfar. Vi syns på forumet och kanske eventuellt på en hubb också så småningom. Hoppas vi kommer att få j**ligt roligt tillsammans!
hammagrella Postat 30 juni 2004 Postat 30 juni 2004 Vi syns på forumet och kanske eventuellt på en hubb också så småningom. Hoppas vi kommer att få j**ligt roligt tillsammans! Välkommen! Men du menar väl pub va?
Carl_B Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 Hamma, han är nog en UT-gamer, då är det mer hubb än pubishår 🙂 hrm.. sry... välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.