skez Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 LÅTNAMN: Your Dreams ARTIST/GRUPP: Skez GENRE: Commercial Trance LÅTLÄNGD: 3:32 KOMPOSITÖR: Christian Nilsson PRODUCENT: Christian Nilsson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.87 STATUS: Sång saknas LADDA NER: Varför där inte är någon sång är p.g.a. att jag inte har hittat någon lämplig sångerska än. Texten är klar så det är bara sångerskan som fattas 😑 Jag vill veta vad ni tycker jag borde ändra i låten (som låter fel o.s.v.) och vad som är bra, konstruktiv kritik med andra ord 🙂 Tack på förhand =)
Barden Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Commercial trance? =) Sköna synthljud, men något tunna. Melodin blir dock jobbig och känns lite mesig. Försök att bredda ut hela låten och flytta undan saker så basen kommer fram mer. Runt 01:20 och däromkring blir det väldigt stökigt. Fortsätt jobba så kan det säkert bli nåt!
skez Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 Okej, tack tack 🙂 Men vad menar du med stökigt där vid 1:20? :S Är det för att man inte hör vad jag säger? 😑
Barden Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag tycker att det blir för mycket ljud överallt. Kommer inte ihåg att det var någon som sa något där =p Testa att forma din melodi med inte så väldigt mycket snabba hits, enligt mig.
Sonefors Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Tyckte det lät ganska coolt 🙂 Men det sticker lite i mina öron. Jag är väldigt trött just nu också så det kan bero på de 😑
Danabacken Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Låter helt okej! Ja, lite mesig melodi, men annars är det bra. 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.