tbruce Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 (redigerat) "Någonting viktigt kommer ske" Ambientgrej 3.22 4,7 mb Lite inspirerat av stämningarna (och även en del av musiken) i 2001: A Space Odyssey. Fruktansvärt bra film. Blev lite kort tror jag, men det kan ju bli längre. Avnjuts förslagsvis i ett helt nersläckt rum. EDIT: Borttaget Redigerat 13 augusti 2006 av tbruce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mjaco0 (oregistrerad) Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Jadu, den var ju "mysig". Lite som Tangerine Dreams tidiga. Ljud utan riktning. Men det var verkligen inte negativt menat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Vilsamt men intressant, hade gärna fått hålla på och utvecklas lite mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Mine genre... Lyssnar spänt... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Får återkomma med comments 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 1 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 1 augusti 2006 Tackar för kommentarer. 😆 Fanns inte så mycket att svara tillbaka på men öhm, jo det ska nog bli en aning längre tror jag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P-O Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Gillar också sådan här musik tycker den var ganska mysig låt tbruce intressant sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conanbarberaren Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 stämningsfullt. Fram till 1.30 låter det som musiken som spelas i en sektion i lustiga huset på gröna lund (tror det är den när man går över en slags bro samtidigt som väggarna snurrar runt en). Är dock inte säker. Någon som vet vad jag menar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.