Barris Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Tjenixen! Har spanat in det här stället ett tag utan att registrera mig i brist på nickname, heh. Nu valde jag dock tillslut vad jag faktiskt kallas för, dvs Barris. I vilket fall, sysslat med musik i ca ett år, och inte kommit upp i några högre höjder än... fortfarande nere i de väldigt låga om jag ska vara ärlig, men ambitionerna finns i vilket fall kvar 😲 Hur som helst, jag spelar piano och gitarr och har pillat med Fruity Loops ett tag, och först börjat komma igång nu. Hittills har det inte lett till särskilt mycket men förhoppningsvis mynnar det ut i något intressant snart. Lyssnar på all möjligt sorts rock och lite grand elektronisk musik Favoritalbum just nu: Muse - Black Holes and Revelations Razorlight - Razorlight Det var allt för mig! ...får jag börja spamma nu? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Du är nu fri att börja spamma... 😕 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Let the spamming begin... Välkommen! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Halloj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 31 juli 2006 Dela Postat 31 juli 2006 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Halli hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Hejs och välkommen att spamma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Hej och välkommen och låt bli att spamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batch ID Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Hej på raj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Welcome 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Tjapåre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finito Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Känner mig för ny att säga välkommen så jag säger det på finska Tervetuloa perkele toivottavasti viihdyt täällä! o samma på svenska 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barris Postat 2 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2006 Tackar allihopa! Märkte att rätt många skrivit, så måste väl tacka Och uppenbarligen har spammandet inte gått så bra hittills, men blir nog mer när jag kommer hem och kan börja göra lite musik igen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Välkommen till forumet! Nu kommer du inte få någon musik gjord längre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Hallå o välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 Barris Är det nu man ska börja dra dåliga vitsar om barr? Du är kanske släkt med Grahn? Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.