Fidden Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Använder brorsans USA-telecaster. har snart haft den här i ett halvår, eftersom jag fick låna den medan han skulle fixa till min squiervariant lite. Inte mig emot 😄 Min akustiska gitarr är en fender DG15 som jag tycker låter mycket bättre än vad den kostade.
Hellhoff Postat 13 september 2006 Postat 13 september 2006 Jag sitter fortfarande på en kass Washburn Pro, nybörjarvariant på Musikbörsen jag fick i julklapp för 5 år sen! 😄 Vad gäller akustisk har jag kört Ibanez på de två gitarrer jag ägt, den förra trampade jag sönder på fyllan varpå jag ej var kontaktbar i min sorg på flera dagar.
Luke Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 Äntligen funkar det.Dom här gitarrerna använder jag. LP Studio Explorer Kolla in pickguarden Med den här stärkaren Tri amp Låter grymt Grym stärkare:D Har också en Hughes & Ketner. De e ju så grymma 😉
Luke Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 Ni som inte vet hur en Epiphone Les Paul Standard ser du så kolla: Skit bra gitarr
Luke Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 yeye, jag "staggar" på ^^ Staggar på , Det var ett nytt uttryck^^ 😄
Luke Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Nån mer som har en gitarr att rekomendera ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.