audible Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 # LÅTNAMN: 3 Elements of Trance # ARTIST/GRUPP: Audible # GENRE: Trance # LÅTLÄNGD: 6:16 # KOMPOSITÖR: Audible # PRODUCENT: Audible # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: MP3 # STORLEK: 8,61 MB # STATUS: Skiss # LÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Gjorde en mix av tre gamla ofullständiga trance-låtar jag hade liggandes.. Försökte skapa lite kontraster utan att göra för stora utsvävningar.. Är dock ganska långt ifrån färdig.. Kände att jag ville lägga upp den ändå.
shiny1 Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 låter lovande detta tycker jag! vad låten behöver för att den ska bli grym är en rivigare/hårdare bass, och feeetare kick 😆 jobba vidare med att göra ljuden cleanre också, låter ganska mullrigt. fixar du detta så kan den bli riktigt cool!
shiny1 Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 förresten så blev de faktiskt bättre efter 4 minuters-sträcket!
ThomasJ Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 jo dettavar ju helt okey! Kanske lite väl mkt smutts på vissa ljud men det funkar:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.