EkenMusiX Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Hoho! här kommer man med en till Trancedänga innan metal perioden, lite mer bas i denna ?😳 LÅTNAMN: Tetris ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 4:52 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Bara Jag Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.988 Mb STATUS: färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag tipsa på! //Eken
EkenMusiX Postat 30 juli 2006 Trådstartare Postat 30 juli 2006 Kul låt, men inte helt mastrat efter min smak... okej, kul att du kommenterade kenta k, tackar mer tips?
B@kon Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? 🙂 Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter?
EkenMusiX Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? 😉 Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter? TACKAR 😉 nejdo, cubase sx3 🙂 hehe
EkenMusiX Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter? TACKAR 😳 nejdo, cubase sx3 😳 hehe fyller 15 😳
djonas Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 😱
EkenMusiX Postat 2 augusti 2006 Trådstartare Postat 2 augusti 2006 Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 😆 även om det är på ett 20 år gammalt pipljud? från gameboy? 🥰
Mutto Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 (redigerat) även om det är ett 20 år gammalt pipljud fran gameboy. Redigerat 2 augusti 2006 av Mutto
EkenMusiX Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Postat 25 augusti 2006 (redigerat) även om det är ett 20 år gammalt pipljud fran gameboy. ok, så nån sitter där och letar ivrigt efter folk att sätta dit ^^? (upphovsman) hur gammal kan melodin vara, är upphovrätten fortfarande kvar? Redigerat 25 augusti 2006 av EkenMusiX
EkenMusiX Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Postat 25 augusti 2006 Ska du göra vocals på den? Jag kan spela in nepp, inte på denna tyvärr, men på nästa, du kanske kan få vara med 🙂
Nexustwins Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 tjenare hemma från semestern =) ? bra låt jobba lite mer bara 🙂.
EkenMusiX Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 tjenare hemma från semestern =) ? bra låt jobba lite mer bara 😉. tja! exakt 😉 im back:P tackar nexus
Kenta K Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 🙂 Jag tänkte just precis på samma sak! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.